Det som kommer og det som går

 

 

 

Søndagskvelden snirkler seg i takt med musikken som mellomste har sendt meg. Jeg hører og gleder meg.

 

 

 

 

Og jeg skal dele, når hun er ferdig. Det er en stund siden hun har laget musikk.

 

Søndagen starta seint.

For natta starta seint.

Jeg satt alt for lenge og hørte på vinden.

Den huserte.

Huserte rundt husa.

 

Det gjør den forresten nå også.

Jeg kom meg ut på en liten tur ut i skogen, før mørket igjen omhylla naturen.

 

 

Jeg har en intens uke foran meg.

Igjen.

Men så har jeg også ferie snart.

 

Siste uke spora av.

Fordi fotefara laga spor.

 

 

Jeg har passa på.

Passa på værmeldinga.

Da jeg så snøen var meldt, ringte jeg.

For å skifte dekk.

Men fikk ikke time før i slutten av uka. Da fikk jeg også skjenn. Over å ha kjørt så lenge på dekka.

 

Er ikke så glad for dager som sporer av.

 

Fikk et par dager værfaste.

Men fuglene var glade for maten jeg rakk å fylle på.

 

 

De spiste opp alt flere ganger gjennom dagen.

Både oppe og nede.

 

 

Ellers har uka vært lignende som ellers; jobb og familie.

 

Snøen har forsvunnet.

Det har straks helga også.

Og der forsvant orda mine for denne gangen.

 

 

Riktig fin, ny uke til deg.

 

 

 

 

 

 

 

 

14 kommentarer
    1. vinterdekk må på ja og en må bytte før det har gått for langt :=) jeg har ikke gitt fuglene mat ennå ,det har vært for mye vind til det for fuglemateren vår er slik att taket blåser av og maten fyker utover marka og der er det mus ,mange mus :=) men jeg skal få orden på det før en ny runde med snø dukker opp :=)

      1. Trodde jeg skulle ¨klare å følge med på værfronten, men tok ikke høyde for venteliste på verkstedet. Det har vært en periode med vind, men uansett faller en del av fuglematen ned, ser jeg. Ønsker deg en fin dag :).

      1. Det ble nesten for mange fugler, de kom i desperate flokker. Men fryktelig koselig å se på <3. Takker, nå er uka ferdig – håper du hadde en god uke :).

    2. Masse morsom bruk av ord her, at du spore av og dekk ikke skifta og orda som forsvant samtidig som du snakka om den forsvinnende snøen. My parallella, æ like det <3

    3. Fin liten oppsummering <3 Ser snøen har forsvunnet hos deg igjen også.. her har det ikke kommet noe, bortsett fra et ørlite snøfall for noen uker siden.. Koselig med bilder av fugler, lyng og snø da… Klem til deg <3

      1. Takk, er fint å se på fugler. Snøen forsvant etter jeg hadde skifta til vinterdekk :D. Ganske kaldt i dag da, var rim på bakken. Ellers en nydelig høst på værfronten <3.

      1. Ja, nå kjører jeg rundt med vinterdekk…på tørre veier i plussgrader…he, he. Men nå kan snøen komme, men ønsker helst ikke. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg