Dette er ubehagelig

 

 

 

 

 

Det høres som et tog er på vei og huset rister. Enda mer vind.

 

 

 

 

Jeg tror jeg bare legger meg under dyna.

Trodde ikke det skulle bli så ille i kveld.

Men det dundrer når vindkastene kommer.

Denne gangen blåser det rett på.

Huset står nok.

Håper jeg-.

Nå spørs det om det blir enda mer skade.

 

I dag ble verden hvit.

 

 

Både i morgen og fredag skal jeg ut å kjøre, begge dagene er det mor som skal til timeavtaler.

Er det snø kommer jeg meg ikke opp til dit hun bor.

Plana var hjemmekontor i dag, men det ble heller kort dag.

 

Jeg fungerer ikke.

Er vel kanskje logisk. 

 

Men, i helga er det gode meldinger, uten vind.

 

Det er ubehagelig å sitte i et hus med all denne vinden.

Nå drar jeg dyna over meg, så håper jeg på en god dag i morgen.

 

God natt!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26 kommentarer

Siste innlegg