En dag forbi, en fin dag

 

 

 

 

Så er det igjen torsdag… jeg skjønner ikke…, hva er egentlig tid…

 

 

 

Det mørkner ute.

I dag har jeg en litt slik ordentlig følelse.

Først trilla/dro jeg en søppelboks etter meg halvfull med flasker og hermetikk, i litt for mye snø. Ikke slik kjempemye snø, men det var ikke brøyta etter det siste snøfallet. Ja, jeg hadde også noen sekker med plast også.

Tok en liten sekvens med brøyting rundt bilen, brøyteren stopper i god tid før der den står.

 

Så fylt jeg opp kopper og glass med diverse drikker, tok meg en dusj, så ned for jobb.

Og dagen har gått greit. Sjøl om jeg gikk i gang med noe jeg grudde meg for.

Etter jeg flytta hit for et års tid siden er det mye som står i kasser.

Jeg skulle finne et ark…

Faktisk gikk jeg meg på det ganske direkte, men så var det å tolke det.

Etter hvert skjønte jeg det jeg leste, skjønte kodene og skjønte det jeg skulle skjønne.

Etterpå måtte jeg ta noen telefoner, det også gikk greit.

Har flere hyggelige samtaler.

I sommer jobba en veldig flink dame på museet, hun var både hyggelig og til å lite på. Da jeg fylte år kom hun med gaver til meg… ja, i flertall.

Disse hadde hun strikket.

Syns det var så snilt.

Plana var å huske på hennes dag.Men dagen forsvant for meg. Nå avtalte vi å møtes.

Håper jeg får henne på museet til sommeren også.

 

Jeg fikk kartlagt godt det jeg skulle kartlegge, og kom meg fint i mål med oppgaven så langt.

Så var det er møte på Teams.

Dagen gikk.

Skulle egentlig innover til mor etter jobb, handling sto på programmet. Men så ringer lillesøster, hun var der.

Da behøvde jeg ikke dra dit i dag, kan ta det i morgen eller på lørdag.

Derfor fikk jeg en rolig stund med middag.

 

Nå må jeg likevel…

I kveld har jeg -, vil jeg-, må jeg komme meg i bassenget.

For det er på tide å begynne med fokus på helse, glede og lette steg.

 

O’yeah!

 

Så det er bare å finne fram badeklærne.

Fin kveld til deg.

 

 

 

 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg