En dag forbi

 

 

 

En mandag kom og en mandag gikk. Akkurat det kjenner jeg. Nå er det kveld.

 

 

 

 

 

For dette var en av de verre dager, slike man ikke ønsker.

Alt for mange tider å forholde seg til.

Men nå er jeg igjennom, nogenlunde velberga.

 

 

Dagen starta med dekkskift, så nå er det veldig godt og kjøre sommerlig igjen.

Halvåtte var det oppmøte og klokka åtte var jobben gjort.

Susa hjem og rett inn på kontoret for et møte på teams.

Klokka 10 var det ferdig.

Jobba litt til før jeg fikk smurt meg mat og tatt en dusj.

 

 

Akkurat da jeg var ferdig viste det seg at tida var en tanke for travel. Jeg kom ut på veien bak en bil. Etter hvert var det ikke mindre enn fire biler foran meg, de hadde alle god tid. Jeg skulle rekke en legetime.

Jeg så at dette ikke gikk bra, så prøvde å ringe – men sentralbordet var stengt.

Det var bare å kjøre på, mest lyst hadde jeg til å kjøre over bilene foran.

 

 

Legen sto å venta på meg da jeg kom inn. Jeg beklaga så godt jeg kunne, fryktelig irriterende at jeg klarte å komme for sent. Det var så unødvendig.

Men jeg fikk utført det jeg skulle.

Må skryte av legen min, hun spurte meg hvordan det gikk i den nye jobben.

Jeg syns det er så bra at hun klarer og huske slikt, hun har mange pasienter.

Er nok veldig heldig med fastlegen min.

 

 

Så var det returen, stoppa på en parkeringsplass og fikk spist maten jeg tok med.

Det var en liten time til neste avtale som var i nærheten av der jeg sto.

Og den, den ble bare helt fantastisk.

 

Det var en befaring og noe av den foregikk i båt.

Hadde bare med meg mobilen for å bevitne turen og vil så gjerne dele.

 

Her er bilder fra sjøturen.

 

 

Og her er bilder fra utsikten fra toppen av en liten øy vi gikk i land på.

 

 

Fantastisk fin opplevelse.

 

Som kjent blir en trøtt av sjøluft, så nå er øyelokka tunge.

Tror jeg vil drømme om sjø og vår på nordvestlandet i natt. 

 

 

 

14 kommentarer
    1. Så vakkert det var på den befaringen 🙂 Nydelige bilder fikk du 🙂

      Å så kjedelig det er når bilene foran har hele dagen på seg til å komme frem… og du har dårlig tid… klems

      1. Ja, ikke sant…og følelsen av sjølukta…<3
        Veldig kjedelig med folk som har så god tid at de kan kjøre under fartsgrensa, det er stress det 😀

      1. Takk, turen gjorde godt.
        Legen min er flink, men ikke artig når en sjøl forårsaker at andre må vente, men jeg er veldig heldig med legen.
        Takk, riktig fin dag til deg også. Klem 🙂

    2. Så bra at alt gikk fint likevel.🤗
      Flott lege du har, hører jeg.👌🏻
      Nydelige bilder fra båtturen din.🥰

      1. Takk, den båtturen var nydelig. Glad for legen jeg har, da får det bare våge seg at det er lengre vei dit :).
        Ønsker deg en god onsdag. <3

    3. Denne befaringen var vel det beste denne dagen tenker jeg😊
      Vi må jo ofte vente lenge på å få komme inn til legen, så at du kom litt for sent, det må gå greit en gang tenker jeg. Fint du har en forståelsesfull lege 🙂

    4. Det er alltid godt å komme ut på sjøen.
      Legen min er jeg godt fornøyd med, tror jeg skifta i 2016/17 og er glad for det skiftet :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg