En dag til kort

 

 

Dagen er likt med dagene i fjor, plutselig er den over.

 

 

 

 

 

I og meg jeg hadde satt meg på fri i dag, trodde jeg at mye skulle rekkes.

Slikt som en årsgjennomgang av 2021.

 

Men det viste seg det ikke var i dag.

Ikke rakk jeg all vaskinga jeg så for meg, men det som er så bra; det kommer haugvis av nye dager.

Og jeg har vasket flere vaskemaskiner, fire for å være presis.

 

 

Jeg har også endelig hatt tid til å dvele litt her inne, lest en del, om ikke alle jeg har ønsket.

Svart har jeg også.

Muligens er jeg fryktelig treig, men jeg rekker ikke så mange.

Men jeg leser ordentlig de jeg leser.

 

 

Nå plinga mobilen, den sa “leggetid”. Og det tror jeg jeg skal høre etter.

 

Tror sovebehovet mitt er rimelig stort.

Har sovna flere ganger i løpet av dagen.

Egentlig skulle jeg tatt ut en ferieuka nå.

 

I morgen er det jobb.

 

 

Natti natt, drøm de aller beste drømmene.

 

 

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Fire vaskemaskiner er godt jobba det da.. 🙂 Nye dager nye muligheter til å få gjort andre ting siden..Sov godt og fin morgendag <3

      1. Takk skal du ha, nattesøvnen ble det så som så med. Men skal ikke klage, oftest sover jeg godt. Jula har nok tatt på for flere. Fin tirsdag til deg.

    2. Jeg fikk unna 2 maskiner med klær, så i morgen blir det noen pledd som kattene har ligget på. Skulle nok ha vært i seng jeg også, for det er jobb i morgen men jeg er ikke trøtt 😉

      1. Håper du du kom deg i seng så natta ble lang nok. Jeg våkna grytidlig, lenge før jeg skulle opp. Men godt å ha god tid om morgenen. Fin tirsdag til deg :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg