En helg forbi

 

 

 

 

Søndagskveld og helga straks over. Som vanlig har helga hatt hastverk.

 

 

 

 

Men den har vært fin.

Gledde meg skikkelig til denne helga.

Begge jentene hadde sagt de ville komme hjem.

Fredag etter jobben dro jeg lykkelig hjemover.

Og så kom bussen med den dyrebare lasta.

 

Lørdag reiste vi til deres mormor og min mor.

I og med at begge reiste med buss tilbake på søndag, tok vi morsdagsfeiring dagen før og unngikk stresset med å avslutte besøket for å rekke returen til byen.

Jentene laga vegetarlasagne, som falt godt i smak.

Mor var glad over å ha jentene på besøk. Hun syns de bor alt for langt borte. Det er så godt med den unge energien de tar med seg, syns hun.

 

 

Vi var hjemme igjen nokså sent.

I dag har vi tatt dagen med ro.

Jeg fikk blomster og akrylmaling hos de. 

 

Og vi bevilga oss ansiktsmaske.

Det vil si, jenten syntes vi skulle det.

 

Her er vi i gang.

 

 

Fine ja :D…

 

Og så reiste de tilbake, etter middagen og morsdagskake.

 

 

I morgen starta dagen med reise og møte, for meg.

Men i kveld føler jeg meg slik litt småelendig. Tørr hoste, vondt i hodet og slapp.

Så jeg har bestemt meg for at det kanskje bare er lursest å holde seg hjemme.

 

Ønsker deg en god natt og en fin mandag.

 

 

 

 

 

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg