En helg nesten uten bilder

 

 

Men for mitt indre har jeg mange fine bilder. Strålende sol og vakre himler.

 

 

 

 

Riktig nok ikke de høy temperaturene, men de har vært på plussida.

Vi har drukket kaffe ute.

Vi har vært på litt tur.

 

Etter jobb på fredag gledde jeg meg vilt. Jeg skulle hjem og yngste kom hjem for helga.

Jeg kjørte hjem på tørre, bare veier etter en tur innom butikken for mat.

Pai med chèvre, squash og tomat.

 

Og helga har vært fin.

Vi tok en fullstendig slappavhelg.

Mye snakk.

Mye som vi følte behov for å snakke om.

 

Siste natta morfaren var med oss, yngsteberta var med og heldt vakt gjennom natta.

Vi to andre har snakka om hvor godt det var å ha henne der, hun har en evne til å være så til stede.

Tre generasjoner.

Det var fint å kunne snakke med henne om denne spesielle natta.

 

Og det var mye anna som ble tildelt ord.

Vi fikk oss en kort skogstur i sola, før middag og bussen tilbake. Fotoapparatet fikk være igjen hjemme.

 

Foto: minsteberta da hun skal reise, jeg går ned litt før henne

 

 

Det har vært en god helg.

Vi avtalte at vi skulle begynne å meditere. Det må jeg huske i morgen tidlig og rydde litt tid til det.

Tror det vil være bra.

 

Fra en kjøretur i vakkert lys på lørdagskvelden

 

I morgen er det jobb, to møter og planlegging for møter både tirsdag og onsdag.

Planer om å arrangere et seminar, men kan man…

Tida vi er i vanskeliggjør planer. Men en kan ikke stoppe for det.

 

Ønsker dere en riktig fin og god uke.

 

 

8 kommentarer
    1. godt å ha en helg uten for mange bilder også ,og godt å ha tid til å snakke om det som har vært :=) ble ikke mange bilder her heller ,er noe med å legge ut bilder av mange familiemedlemmer og barnebarn :=)

      1. Ja, samtale er viktig. En kan så klart ikke legge ut bilder av folk som ikke ønsker bilder skal legges ut. Det er viktig å ta det hensynet. Riktig fin dag til deg <3.

    2. Nei, en kan ikke stoppe for det…Men synes inderlig synd på de som er i planleggingssituasjoner enten det nå er jobb eller privat. Tiden er enda ikke enkel…
      Fint å lese om sol og fine dager og både trist og fint på samme tid å lese om din far. Men så godt det gjør å snakke gjennom etterpå og jeg forstår at det var godt dere var sammen. Det er noe å minnes i ettertid.
      En god uke på alle måter til deg.

      1. Tida er utfordrende, men det blir nok bedre. Vi kan møtes, reise og leve mer fritt igjen.
        Det var veldig godt å kunne dele den siste tida med far, men var greit å ha en prat med henne som var ung, hvordan dette var for henne. Viktig å kunne prate og ikke bære på de tunge tankene. Takk, det samme til deg – en fin og god uke.

    3. Vonde stunder kan gi noe godt og varig, sender gode tanker. Skrev litt om det i dag. Er jo nesten ramlet ut av bloggen… så jeg prøver å karre meg inn igjen 🙂 Gjenopplever litt når du forteller som du gjør.. om samhold og samtaler mellom generasjoner i sånne stunder <3

      1. Tusen takk. Bra du kommer deg inn, skal inn å lese hos deg – men av og til er det godt med pause i skrivinga. Familie er veldig fint når forholda fungerer bra. Det er noe å glede seg over. Har man kjærlighet må en også ta sorga, men heldigvis er den ikke farlig :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg