En liten fredagsrapport

 

 

 

Lime og ingefærshot. Fredag. Fortsatt kaldt. Etter hvert må dagen bli mer aktiv. 

 

 

 

Det er så godt å sitte her uten stress i kroppen.

Bare være.

Være i stolen min.

Usikker på hva jeg skal pakke inn i dagen. Skulle vært en tur inne på sentrum. Også en tur innom mor. Da må jeg i så fall dra snart.

Usikker på om jeg bare skal la en dag til gå uten den turen til sentrum.

 

 

Skal helt andre veien om noen timer.

Tar med meg fotoapparatet, det ga meg bare rosa bilder for en tid tilbake.

Yngste var hjemme og testa for litt over en måned siden.

Hun styra og fikk noen bilder, nesten et klart ett fra henne i stolen sin…

Men det var mange av denne typen.

Jeg tenker meg innom der det ble kjøpt.

Det betyr en stopp i Orkdal.

Sitter på med faren til barna derifra.

 

 

Yngsteberta skal ha avskjedsmiddag, på slutten av måneden flytter de til Oslo.

Akkurat nå er hun lei seg, det har vært noen år i Trondheim og hun har et stort kontaktnett, så det er rart for henne.

Skjønner det.

Og jeg har så klart ønsket de fortsatte å bo i Trondheim, men en skal også utfordre seg – så støtter dem i planene. De flytter uten å vite så mye. Det er spennende, det syns jeg også.

Og går det ikke kan de bare flytte opp igjen.

 

 

Mor bestemte seg for å ikke bli med på middagen, hun var også invitert. Vi skulle overnatte hos søsteren min. Men mor syns det var for kaldt og det har hun rett i. I tillegg har søsteren min et stort hus de ikke har for mye varmen i. Så en slik utflukt kan bli skjebnesvanger for en dame på 91 år som er veldig varmekjær. Dermed bestemte jeg meg for en kort tur jeg også, hjem i kveld.

 

 

Broren blir heller ikke med. Han bestilte tur til seg og sin kjære på hennes fødselsdag. Turen ble bestilt for et halvt år siden, de skal også på konsert med en artist de begge liker.

Og turen gikk til… Island.

Krysser fingrene for at det ikke blir noe utbrudd.

 

 

Så det er bevegelse rundt meg.

Jeg syns det er greit å komme hjem i kveld/natt. For å ikke skiple for mye i det jeg sjøl er i gang med; mat, bevegelse og tanker.

 

En liten fredagsrapport.

Ønsker deg en fin og god fredag.

 

 

 

 

 

 

 

14 kommentarer
    1. En fin fredagsrapport. Koselig å høre om hva du gjør, og ikke gjør 😉 Kos deg med fredagen, og ta turen en annen dag…det gjør jeg 😉 God klem, og god helg! <3

    2. Takk for fredagsrapport 😉 Og det var jo egentlig stilig med de rosa! Hihi 😉 Min eldste flytter til Oslo til høsten også.

    3. Spennende med flytting, men rart når de flytter lenger unna! Jeg hadde jo mi datter i Trondheim i 4 år, før ho flytta til Sandefjord, så for meg blei det jo litt omvendt……! Håper du koser deg idag – klem <3

    4. Det er spennende å flytte på seg… rive opp litt røtter og vennskap… noe blir med og annet blir igjne også er man alltids velkomne tilbake om det ikke går 🙂
      lag deg en fin lørdag! klems

      1. Det kan alltid være fint å gjøre noen forandringer, men hun som skal dra er fryktelig spent. Det er jeg også. Takk, ble en grei dag, brukte meste av dagen hos mor.
        Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg