En liten pause

 

 

 

I dag tar jeg time-out i lunsjen. Jeg skal følge et webseminar straks.

 

 

 

Jeg er i gang med å lage en powerpoint presentasjon om kalendere og hvorfor det er sagt at damer kan fri på skuddår. Må nesten si jeg har en følelse av og ha rota meg bort.

I går oppdaga jeg at jeg skulle ha leverte tekst til en artikkel som skal være ferdig i slutten av mai. Jeg fikk levert noe, men mest tanker.

Det er litt slik at en stikker hodet inn i gjøremåla og ser at det er ingen vei ut.

 

Men en pause der jeg er meg, er absolutt godt. Nå begynner seminaret om et par minutter.

 

 

Dette var virkelig et interessant minikurs. Handla om balanse, pust og det å gå inn i de grå åra med styrke. Ikke var kurset så dyrt heller, om en ville melde seg på.

Jeg må avvente, kan ikke legge mer inn i tiden min nå. 

Vil du sjekke det ut kan du se på facebook-siden HER. Noe jeg vil anbefale alle som har passert 40.

 

 

Nå må jeg ned for å jobbe mer. Her er det bare tiden og veien.

 

Ønsker deg en fin dag.

 

 

 

 

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg