En liten takk

 

 

 

Er bare en snartur innom, for her er det en småtravel periode igjen.

 

 

 

 

Jeg ønsker bare å rette en takk til alle fine bloggere og kommentarer jeg får fra dere.

Ofte skriver jeg et innlegg som er fargelagt av hendelser som jeg velger å ikke skrive om.

Kjenner jeg vurderer å åpne for noe av dette…

 

Men først skal jeg renne gjennom onsdagen.

Har et teamsmøte om et par timer, må innom bilverkstedet først, for i går punkterte jeg.

Mulig skjedde punkteringen i Kristiansund, var der på møte tidligere på dagen. Hørte jeg kjørte borti noe med det ene hjulet…for det var skrapt opp.

Etterpå, etter først en tur innom museet for å gjøre noe der, gikk turen til Kyrseterøra.

Sønnen kom med en buss, han skal ta jaktprøven i dag. Var å henta han der.

heldigvis var han med, han opptrådte som en skikkelig gentleman.

Sa til meg at jeg bare måtte sette meg i bilen, så fiksa han dette <3.

 

Nå er det reservehjul på.

 

Men i kveld, i kveld har jeg fri og skal lande langflat opp i en stol med data’n på fanget.

 

 

 

Ønsker dere en riktig fin dag.

 

 

 

 

 

 

16 kommentarer
      1. Ja, den biten er veldig viktig, mye kan en ikke si noe om for det handler ikke bare om en sjøl. Men noe handler om ens eget liv og hvorfor vil en dele… Mange spørsmål som en må svare seg sjøl på først. Gårsdagen var fin, og tror dagen i dag også blir det. Ønsker deg en nydelig dag <3.

    1. Ah punktering.. trasige greier 🙁 Men godt sønnen kom og hjalp deg.

      Lade batteria!

      Stå deg vel inn i onsdagden og lag dagen så god som overhodet mulig 🙂

      1. Prisa meg lykkelig for at jeg var i situasjonen til å få hjelp. Må kjøre med reservedekket til mandag, så det er bare å kjøre veldig fint. Dagene er bedre, har litt mer oversikt. Og så er det sol!!! Ønsker deg en flott, flott dag. Klem <3

      1. Det var veldig godt at jeg hadde med meg hjelpen :). I gårkveld kosa jeg meg litt for mye 😀 :D. Og i dag er dagen vakker med sukker på, nydelig dag til deg. Klem <3

    2. Så bra at du fikk hjelp med dekket, for det er noe ordentlig pes å få av.
      Håper at dagen din ikke har vært for stressende, sånn at du rekker å trekke pusten litt og senke skuldrene.
      Ha en fin onsdagskveld 🥰

      1. Tror ikke jeg har klart å få av dekket sjøl, har lite styrke. Så veldig glad for bare å kunne overlate saken til noen andre. Nå går jeg i alle fall inn i en rolig periode. Litt jobb i dag og på mandag…så friiii :). Nydelig torsdag til deg. Klem <3

      1. Gårdagen var absolutt overkommelig. Og i gårkveld kosa jeg meg med å snavle, det var egentlig ikke så bra. Men, men… Stor klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg