En lørdagskveld til meg

 

 

 

 

Musikk på en lørdag. Lørdag i huset mitt. Endelig.

 

 

 

 

 

 

For i går var jeg til for andre, langs veier som var våte og grå at de nesten nådde sjelen min.

 

Da vi endelig var tilbake, omtrentlig ved utganspunktet, var klokka såpass mange.

Så jeg ble for å se tv lineært.

Dette førte til overnatting.

Jeg sa til meg sjøl at jeg skulle komme meg tidlig hjem i dag. Men det gjorde jeg så klart ikke.

Skjønner ikke at jeg klarer å narre meg sjøl slik, at jeg ikke lærer…

 

Men jeg fikk tatt aske ut av ovnen, hentet ved og slikt.

Til slutt gikk turen hjemover, hjem for lørdagskveld hos meg sjøl.

 

Og hvor kommer musikken inn…

Joo, i går ser jeg at en musikkvideo som ble spilt inn i sommer, endelig ble lagt ut.

Yngste og en til i filmgjengen hadde mekka den.

Ved midnatt ble den lagt ut.

Jeg deler den, sjøl om kanskje ikke så mange av dere som leser inne hos meg er opptatt av rapp.

 

 

Jeg syns både filmen og musikken samtemte, veldig laidback.

 

Jeg er en slik smågal mamma på barnas vegner.

 

Mellomste skal i gang med bacheloren, og hun har disse små snuttene om hverdagene.

Så da måtte hun poste en snutt om situasjonen.

 

 

Deler den også med dere HER.

 

 

Når jeg sjøl ikke greier å være særlig kreativ, gleder det meg at gjengen min er i gang med sitt. I det siste er det kanskje helst de to yngste som er mest i gang.

Bildet øverst er av de to som små. Fantasien og skaperevnen sto høyt i kurs da også.

 

 

Nå skal kvelden nytes både på langs og på tvers.

Det er mye som popper opp, av gjøremål, men i kveld tror jeg skal ta verden helt i vater.

Eller, nesten i vater…tenker ikke å legge meg. Bare kooooose meg i fred og ro med litt god mat.

 

Nyt lørdagskvelden. 

 

 

 

 

 

20 kommentarer
    1. Deilig med litt egentid ..kos deg med det <3 Koselig bilde øverst her og jeg likte musikkvideoen veldig godt.. rapp er faktisk blandt mine favoritter.. når den er bra som den her ! Lørdagsklem <3

      1. Så artig at du liker rapp :). Liker det sjøl, jeg. Veldig godt med alenetid, hører faktisk på musikk akkurat nå, som henne som var med å laga filmen, har sendt meg. En helt annen sjanger. Koselig at du likte bildet øverst :). Nyt søndagen din. Klem <3

    2. Jeg hører på absolutt ALT av musikk..humør og dagsform som bestemmer..og jeg syns den låta og videoen var veldig bra =) Og jeg tenker også at det er lov å være smågal når det kommer til unga sine 😉
      En riktig fin lørdagskveld videre til deg =)

      1. Takk, det var koselig. Enig, musikksjanger er etter humør og aktivitet. He, he, ja, jeg poster av og til om ting barna har gjort. Så klart har jeg tillatelse til å dele. Nyt søndagen vi er i gang med :).

    3. Jeg hørte/så littegrann på Moshi. Jeg foretrekker sprellene til Asbjørg. Følger henne på instagram, men jeg er sjelden inne der for tida. Snutten du delte her fikk jeg med meg. Herlig og allsidig jente. Du har lov å være smågal på ungas vegne. Jeg er spent på noe yngstemann har på tapetet nå, men vet ikke om han får “napp”, så jeg kan ikke dele hva det er . Uansett er det ikke noe som medfører direkte synlighet for hans vedkommende, men jeg krysser fingrene! Du er nok en varmhjertet sjel, og det er viktig at du tar vare på DEG også. Jeg vet inderlig vel at det langt fra alltid er like enkelt. <3

      1. Når man driver med film blir en ikke så synlig, regner det er det yngste din fortsatt jobber med. Slik som yngste mi, man er ikke i fokus sjøl. Håper det han er i gang med lykkes og du kan dele etter hvert, jeg syns det er veldig artig å se hva andre sine barn gjør på. Spesielt når det er kreativt. Mellomste satte veldig pris på kommentaren din, fra henne kommer all slags betrakninger :). Jeg prøver, faktisk, hardt på å balansere…når jeg blir irritert på andre vet jeg at strikken er strukket for langt. Klem <3

    4. Godt med litt egentid 🥰
      Artig når ungene får til det de har lyst til. Har ikke fått hørt på enda, skal gjøre det siden. Koselig bilde av ungene dine øverst 😀 Kos deg i kveld ❤

      1. Egentid er superviktig :). Koselig du likte bildet fra da jentene var små. Ja, ønsket er at alle får til det de ønsker, men ikke like lett alltid. Takk, og du må nyte søndagen <3.

    5. Det er veldig godt med egentid etter å ha vært mye sammen andre mennesker.
      Jeg har ikke Rapp som favoritt, men noen ganger hører man en man kan like og denne var blant dem 🥰

      1. Gle mæ t næste film <3. Ja, kvelljn vart mæst for mykje avslappa, turn ne t sjøn tok for mykje på…men æ ha vårre ut i kvellj å, sammen me Jorunn, gått heilt t Myrvang :D, yeah!!

    6. Så artig at du dele ❤️ Like så godt klippinga i musikkvideoen te Moshi!
      Vi får mal og driv med kreative syssla når vi møtes neste gang <3

      1. Du veit, æ e nå dåkkers største fan, tru æ <3. Enii me dæ, denj fulgt musikken så bra. Jaa <3, d må vi, no e d leksom berre kontor nepå stua.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg