En uke over

 

 

Så var ferieuka mi over. Jeg vakna lenge før jeg skulle.

 

 

Og da kom alle disse tankene som heter bekymringer, som kommer i de tidlige morgentimene.

Så nå har jeg vært oppe en stund og vært ute å gått en liten tur i mørket. Det regner og blåser.

I går da det var lyst så det slik ut.

 

 

Parkerte bilen nede ved veien. Orka ikke tanken på kampen det kunne bli i dag. Vi har ikke hatt brøyter, så regner med at snøen regner bort, kanskje i løpet av dagen. Men jeg lar henne som bor i kjelleren styre dette, hva hun føler behov for.

 

Vinteren er en utfordring. Det har vært mye prakk med den etter jeg flyttet hit jeg bor.

 

I dag er det mildt, mange pluss.

Håper dagen går fint og jeg er med en gang.

Skulle egentlig ha en uke ferie til, men førte den over til neste år. Da håper jeg kan ta meg ferieferie. Den ble liksom ikke helt i år. Men først er det et år som skal avsluttes på jobb og en jul som skal feires.

Om en times tid er jeg i gang.

 

Ønsker deg en fin dag <3.

 

 

8 kommentarer
    1. Så lurt å spare litt ferie til neste år. Nå kommer jo jula med fine fridager av seg selv. Her er snøen vekk, men fy så glatt det var den dagen den for!

      1. Burde egentlig bestemt meg for å dra til sol og varme på nyåret. I den ferieuka som er flytta, men ikke så enkelt å bestemme seg alltid :). Føreforhold og vinter kan være utfordrende <3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg