Endelig er den i gang

 

 

Endelig! Endelig er jeg der jeg skulle vært på fredag. Men jeg er inn i hampen sliten…

 

 

 

 

På overtid starter ferien. Jeg er egentlig flink til å narre meg sjøl.

Men da sola skein så fantastisk på fredag, låste jeg døra og dro heim. Sjøl om jeg ikke var i mål.

 

I går var det tung å dra seg ut av huset, for å gjøre det ene og det andre -. 

Jeg fikk svart på noen mail, tatt ut plakater, hengt opp, vaska, satt ut salgsvarer, handla inn.

 

Tok mor med på siste del av dagen, hun fikk en super dag. Fikk sett, fikk snakka med folk. Fikk være med på det hun ikke er en del av lengre.

 

Og til slutt dro vi på pub.

Da jeg endelig kunne avslutte for ferie.

Vi fikk servert alt for mye mat, så overmett og sliten låste vi oss inn hos mor.

Bar opp handleposene etter helgehandel for henne.

 

Kroppen min hadde fått stor nok dose av MÅ’er og kvitterer med frost.

Jeg frøs og var kroppsjuk.

Så på sofaen hos mor, under pledd, sovna jeg.

Det ble så jeg overnatta.

 

Nå har jeg vært hjemme hos meg sjøl, uten å ville noe annet enn å sove.

Så da er ferien min starta.

Og det blir bedre.

Det som på en måte er idiotisk er at ingen sier jeg skal holde på som jeg gjør.

 

I morgen starter dagen tidlig med blodprøver og etterpå behandling av føtter.

Det som er så fint å tenke på er at i løpet av disse ukene med ferie vil jeg ha samla energi.

 

Det er fint å tenke på. 

 

 

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. da håper jeg du ikke blir syk ,jeg frøs sånn et par dager i forrige uke ,det har endt opp med forskjølelse og krisling i halsen så jeg host til bringa blir vonde ,men nå håper jeg det snart snur ,bruker gjøre det når det har gått en liten uke,nyt ferien og slapp av fra alle måane

      1. Kjedelig å bli syk, ønsker deg god bedring. Jeg var bare så sliten at jeg mista temperaturen, det skjer av og til. Nå har jeg endelig ferie og skal nyte den <3.

      1. Var bare litt for sliten, så frisk som en fisk, her :). Takk for det, nå er jeg i gang med en helt friiii dag <3. Nydelig dag til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg