Feil fot

 

 

 

Dette er en slik dag som står opp med feil fot. En blir liksom litt fillerista.

 

 

Jeg står på farten, står litt slik låghalt på farten.

Fikk nettopp en telefon som kolliderte både med husk og urettferdighet.

Følelsen av det.

Men en må bare gå på og ordne opp.

 

Akkurat nå er det bare ikke så lett å «gå på».

Jeg halter, tenk det.

Vurderer nesten å finne fram en krykke.

 

Det ble verre og verre.

 

Slimposebetennelse, sa legen.

 

I hofta.

 

 

Jeg skal prøve å få det bra med en øvelse. Så sitter jeg der da med beinet i fanget og rett rygg, for å presse beine ned for å aktivisere det punktet som ikke er godt.

Ett minutt skal jeg sitte slik.

Jeg klarer det noen sekunder.

 

Nå skal jeg ta med meg beinet, hofta og «posen».

Det blir en nokså lang dag på jobb.

Jeg brydde meg ikke å spørre om sykemelding, for jeg har ikke lyst.

Men kanskje jeg burde…

 

 

 

Ha en superfin torsdag, tror kanskje ikke min blir av de beste.

 

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Au og atter au, det der vet jeg ikke er noe godt. Syntes kanskje du skulle ha bedt om noen dagers sykemelding, til det begynte å bli litt bedre. Håper allikevel at torsdagen ikke blir så ille, masse god bedring klemmer 🤗

      1. Tusen takk, nei direkte godt er det ikke, nei :). Avventer blodprøve svarene først, at de ikke er helt på avveie. Gårsdagen ble nok en temmelig utfordrende dag, men nå er det historie. Nyt fredagen <3

    2. Å, det der er ikke godt. Og ja, jeg synes du burde bedt om sykmelding så hofta hadde fått mer ro, og hodet og kroppen ellers også. Du skal nå ha det da.
      God bedring! Klem <3

    3. Huff!😱
      Det høres ikke godt ut.
      Noen dager står man bokstavelig talt opp med feil fot.
      Håper du blir bra igjen veldig fort.
      God bedring!🤗🥰

      1. Tusen takk, håper det går fort over. Får blodprøve svar på mandag, så vil håpe de er greie nok. Håper jeg kommer meg greit gjennom neste uke. Har et par møter jeg gjerne vil få holdt. Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg