Før natta

 

 

 

Vårhimmelen er spesiell når den holder på å mørkne.

 

 

 

De mørke fjella hviler under den lyse himmelen.

Vårhimmelen!

 

Dagen har gått. Jeg sitter endelig i stua, i stolen.

 

Ovnen sender en oransje varme ut i rommet. Ellers er det mørkt, utenom datamaskina på fanget mitt.

Det er så herlig å sitt her. Fortjenesten etter endt arbeidsdag.

 

Turen hjem i kveld var helt vilt og fullstendig uttappa. Nesten som jeg kunne hyle.

 

Men nå er denne dagen historie. Og egentlig var den både trivelig og fin.

Været var helt på vår side.

Etter regn og snø i uker, kunne vi nyte mat ute.

-Etter dugnad og før møtet.

Det var ikke så mange som møtte, men de som møtte gjorde virkelig en innsats.

 

Nå er det fridager.

Mange fridager.

For en tanke å tenke mens mørket blir mørkere og jeg vet at straks skal jeg krype inn og under dyna. Som så skal omslutte meg med varme og jeg får slumre meg inn søvnen til en lang natt som ikke ender til lyden av vekkerklokka.

 

God natt til alle under vårhimmelen <3.

 

6 kommentarer
    1. Herlig med langhelg ja, og fint vær på samme tid. Sånt må jo nytes.
      Dugnad ja, rart med det, men ofte er det mange som ikke møter. Godt at de som møtte gjorde en god innsats 🙂
      God helg ♥

      1. Det må nytes JA!!!! Fantastisk å kunne la døra ut på terrassen stå åpen.
        Kanskje ikke så rart få kom, første finværsdagen på det en nesten kan huske. Var faktisk en utenom styretder også. Og vi må ha en til innendørs. Det er museet jeg jobber med, usikker på hvordan denne sommeren blir.
        Riktig god helg til deg også <3.

      1. Natta ble kjempegod. Og veldig godt å våkne til en dag der en ikke skal noen ting. Bare kan gjøre det en vil <3. Fin torsdag til deg :).

      1. Det er godt med mai med disse lange frihelgene. Takk, viktig å kose seg. Håper du fikk en koselig helg du også, til tross for at du måtte jobbe. <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg