Første dag med sanking av E

 

 

 

Ferien er i gang. Jeg har bestemte ubestemte planer for ferien. Lykkes jeg med dette?

 

 

 

Jeg syns ordet energi ikke passa så godt i overskrifta :).

Derfor skriver jeg E.

 

Nå er ferien min i gang. Feridagene  har som hovedmål å samle små energikorn for å , slik at jeg kan høste.

Så og høste, uten å gå tom.

Og så skal jeg skrive daglig om dette, for at jeg ikke skal glemme fokuset.

 

Bildet er tatt av Pete Linforth fra Pixabay

 

 

Det er to ting som popper opp.

Det ene er Tai Chi, som jeg skal innrømme jeg har vært dårlig med i det siste.

Det andre er skriving.

Jeg har lyst til å notere meditasjon også, men redd det kan bli for mye.

 

I morgen skal jeg summere hvor vellykken dagen har vært og hvordan jeg fikk utnyttet det jeg tror kan bygge opp energi.

Og så vil jeg si noe om strategien for tirsdag.

 

Jeg syns faktisk ferieplanene mine er gode og spennende.

Må også si at innspill, forslag og erfaringer tas mot med takk.

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Tai chi…jeg har ikke gjort mye av det heller. Faller tilbake til gamle trenings vaner jeg.
      Jeg har ikke råd å gi at du må bare prøve deg frem hva som lykkes for deg:)

    2. Det er ikke så lett å føre inn nye vaner, men jeg vil ikke gi meg. Tror det er en form som vil fungere for meg. Takk, ja jeg må nok finne min vei <3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg