Første dagen

Som ein pedagogisk forankring legg eg overskrifta inn først, for understreka slik eg vil ha det. 

 

 

For no må eg endra fokus. Og heldigvis er dagen ikkje så i ørska som eg har kjent dagane i det siste. Kanskje er det tankane som har laga veg i vellinga.

Grunnen har ikkje noko å seia. Kanskje er det så enkelt at sola skin.

Og i dag har eg både gjort solhelsing og gjort ei øving eg fann eit opplegg på for ei stund sia, og som eg bruka fram til at kroppen laga stoppen.

 

No drikk eg grønt.

Så langt alt bra.

 

Men eg trur eg må sjå på dette som minst tosidig.

Kanskje det er fleire sider ved denne ståa også -. Eigentleg er det så klart det.

 

Noko som i alle fall er energikrevjande er praktiske ting som må ordnast opp i.

Det største problemet no er vaskemaskina.

Atter ein gong.

Den er eit redskap eg alltid kjem meg i gong med, setta på ein vask og så er eg liksom i gong med noko.

Den er nokså ny, no står den der med gjenknepen munn og seier “vil ikkje”.

Full av fjør.

Kan den reparerast eller må eg kjøpa ny……

 

Dette trur eg er proppen i systemet. Det som førte meg inn i ei bakevje.

 

Vel er det tragisk at kanskje det meste av det eg har spara saman til å finna på noko, no går i bilen. Bil må eg ha, så eg få berre vera glad for at eg har det som må til for å reparere bil til EU-aksept.

 

Alt dette praktiske.

 

Eg har ein del på denne lista; Vatn, vaskemaskin, måling, slitne vindskier, rensing av terrasse…..you name it, eg kan eigentleg forsetja i det uendelege. Men stoppar her.

 

Så er det folk og relasjoner, der kan det henda det ligg nokre energityvar.

 

Men til slutt, og noko eg må ta opp igjen, fokuset på er fysikk, mat og rørsle. Eg må ned på mengde inntak, men veit ikkje om det er det som er det verste. Det er nok mjøl og sukker som er det kroppen min ikkje er så glad i. I alle fall ikkje i store doser.

Heile etterjulsvinteren med påska på slep, har vore unntaktilstand. Slik som her om dagen, eg var så sliten at eg putta ein pose med engelsk konfekt opp i handlekorga. Noko eg ikkje har kjøpt meg på månader, ja kanskje år……

Det måtte eg ha, tenkte eg, fordi eg er så sliten…….

Hjelpte det?

Nei!

Sukkersjokk.

 

Plana er ikkje klar. Men eg må få meir kontroll på kva eg putter inn. Er ikkje heilt enig med meg sjøl om eg skal gå attende til periodisk faste slikt som 16:8 eller 5:2, eller ordinært kosthald med alle måltid, med fokus på mengde og innhald.

Kanskje ein blanding. Litt mitt eige opplegg.

 

Og så var det dette med å bruka kroppen -.

Fitbitklokka har vore på handa nokre veker no, etter at den gjekk i stykker før jul. Der ser eg godt korleis dagen har vore. Så slik er det enkelt å følge med seg sjølv, slik som mengder skritt og korleis pulsen har vore gjennom dagen.

 

 

Eg tenker eg seier at eg er i gong, sjølv om plana ikkje er heilt på plass.

Det kjennest som eg har greidd å dra motivasjonen motvillig opp frå bøtta.

Eg vil ha det bra, enkelt og greit!

 

Ønsker deg ein super vårdag <3.

 

 

6 kommentarer
    1. Et klapp på skuldra skal vi gi oss sjøl når vi klarer NOE. Ja, ekstra regninger er ikke moro. Det er tungt når økonomien er stram. Jeg har valgt bort det å eie noe for ei stund – både eget husrom og bil. Men…jeg har veldig liten inntekt og tærer på oppsparte midler. Nå har jeg begynt søke på vikariater. Sjøl om jeg ønsker å ha inntekt av sjølstendig næringsvirksomhet , så må jeg ha noe annen inntekt også.

      Jeg vet at det sikkert sitter langt inne å vurdere å selge en eiendom en har hatt i lang tid men etter hvert som vi blir eldre er det godt ikke å ha så mye å ha ansvar for/holde i hevd. Om en sliter seg ut på det, så har en jo heller ikke så mye glede av det. Klem!<3

      1. Du har gjort veldig stor omveltning med livet ditt. Håper du får til det du er i gang med. Tror forresten det, at du klarer det.
        Tankene handler nok mye om valg og hva jeg gjør framover. Hvordan jeg vil ha det. Klem <3

    2. en må nok reise seg når ting går en imot ja,brette opp ermene og starte fra begynnelsen,det viktigste er helsen og der hvet du hva som skal til,bil tror jeg du trenger,godt du har peng til det ja :=) kjedelig med vaskemaskina,du sier den ikke er så gammel ,har du sjekket om det er garanti igjen ? kanske den kan reparerast,om ikke finnes det noen som ikke koster skjorta,billigere enn en ny bil iallefall hi hi ,ønsker deg lykke det,det går nok rundt denne gangen også , goklem

      1. Er ikke kommet lengre med dette, men håper vaskemaskina kan repareres. Godt å være i gang med kontrollen. Kjedelig å oppdage at vekta begynner å gå feil vei. Akkurat det kan jeg ikke tillate. Og som du sier, jeg vet hva jeg må gjøre. Regner med alt det andre kommer på plass igjen. Det blir godt :). Takk og klemmer tilbake :))).

    3. Så flott at du har funnet motivasjon igjen. Det er ikke lett det her. Sliter selv for tiden. Fikk meg en legetime og gode råd. Jeg skal kose meg på lørdag, men ikke alle de andre dagene!!! Men det er ikke lett når mannen i huset vil ha sjokolade og potetgull ofte. Der sitter jeg med en gulrot eller et knekkebrød da, men det er ikke det samme som snop. Men jeg har funnet ut at jeg lever jo med andre menneskers vaner omkring meg, og jeg kan selv velge om jeg vil være i form eller ikke. Jeg har valgt å være i form, og da går det greit som regel. Her skal blodtrykk og stress ned!!!Vi får heie på hverandre og fortsette begge to. Lykke til!

      1. Håper det gikk bra hos legen. Energi må en ha. Ikke godt å slite. Viktig å kunne kose seg. Tenker på hva er det jeg har lyst til….hva har jeg egentlig lyst tid. Har ikke noe svar, men tenker at når jeg finner det ut må jeg gi plass til det. Mat er så klart enklere når det ikke er flere som skal spise, man kjører det matopplegget en vil når en er alene. Og akkurat det er jeg det meste av tiden. Ja, vi må heie på hverandre <3<3<3. Takk :)))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg