Første fredag

 

 

 

 

Ikke overraskende går dagene fort i år også. Og plutselig er nesten første uke gått.

 

 

 

Plana mi var at innlegget her skulle være en gjennomgang av fjoråret.

Dette tar tydeligvis mer tid enn jeg har-.

Så får lage et fort-inn-smett innlegg.

 

Uka ble en tull-uke.

Starta greit…eller nesten greit, på mandag.

Og så ble det ett «magaplask».

 

Koka shots av ingefær, sitron og gurkemeie, med honning i. Har hatt tørrhoste slik at i går hadde jeg helt gangsperr i sidene, sikkert hosta mye om natta.

En annen morgen rakk jeg meg nesten ikke på badet. Men jeg var ikke kvalm, så regner med hosten var grunnen til at alt kom opp.

 

 

I går var jeg noen timer på jobb uten at jeg var på jobb.

Siste sjansen for å levere reiseregninger i dag, og det blir noen kroner fordi det er snakk om hele året.

 

I dag reiser eldstemann tilbake til sitt liv.

Vi har hatt det trivelig, sjøl om han må oppdra mor si litt. Han er ikke fullt så streng som han vært noen år.

Men han vil det beste, det er viktig å huske på.

 

 

Ute snør det og trærne vaier, det skal visst bli mer vær.

Jeg må komme meg innover til sentrum og få avslutta prosjekt reiseregninger.

 

 

Og du må ha en fin fredag. 

 

 

 

 

 

 

 

 

11 kommentarer
    1. Takk, og god fredag til deg også 🙂
      Rart det der, hvor fort dagene og ukene går. Allerede brukt opp en uke, og vi har stort sett bare kost oss vi. Heldige vi, i forhold til dere som må jobbe. Men det hender jeg savner det litt da 😉 God fredag, og helg! Klem <3

      1. God morgen, ja det høres veldig fint å bestemme dagen sin sjøl. Tror både å ha fri og ha en jobb har kvaliteter på hvert sine vis :). Takk, ønsker deg en fin søndag. Klem <3

    2. Hu hei hvor det går!😅
      Allerede er første uka i det nye året gått.
      Håper du rakk å levere reiseregninga.
      Kos deg resten av fredagen!🤩

      1. He, he, det er sant. Jeg rakk det ikke, men håper det skal gå bra om jeg står i døra samtidig med økonomi åpner.
        Takk og riktig fin søndag til deg. <3

    3. Uka har flydd ja – ingen tvil om det! Her har det vært ekstremt med jobbing og snømåking. Håper du fikk ferdig reiseregningene da…. sånne som meg som maser på dem nå til lønnsoppgjøret….! Hihi…. klem <3

      1. Det har ramla ned mye snø hos deg skjønner jeg.
        Da det var 10 minutter igjen til at økonomi stengte satt jeg å regna som gal og fikk forskjellig svar hver gang. Fant ut at om jeg kom opp to minutter før stengetid eller står på døra når det åpner på mandag, ikke kan ha praktisk betydning. Så det gikk med andre ord ikke bra…ellers virka det som ingen visste noe om fristen jeg hadde fått av økonomisjefen, så regner med det går bra :). Klem <3

    4. God morgen!
      Håper du har fått ordnet med reiseregninger nå 🙂
      Ja året har kommet og startet godt – dagene siger på uansett….
      Lag deg en fin helg med energiinntak og lite farting 🙂

      1. Det gikk ikke bra med å få de inn, men satser på at det går fint i morgen tidlig :).
        Den helga her var dessverre ikke så rolig som jeg ønsket den, men håper jeg skal tune meg inn på det nye året etter hvert. Nyt søndagen din <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg