Fortsetjinga

Det er så mange hendingar. No er det ein pustepause i skinet frå teljosa.

 

Og aller først må eg dvele ved det faktum at eg er her.
Omplassert og plassert.
På blogg.no!

Først forsto eg ingenting, berre at eg ikkje fekk logga meg inn på blogSoft.
I gårkveld fekk eg ein mistanke, så eg opna mailboksen, og der, der sto det. At eg var overført. Så klart var det godt at det hadde skjedd.

Men eg har fortsatt denne krigen mot tida. Der

for har eg ikkje fått tid til å funne ut så mykje enno.

Så dette er slik sett ein prøve.

Meeeeen, eg fortset å blogga.

4 kommentarer
    1. velkommen ,jeg ble så overasket og glad da jeg såg deg på forsiden til blogg.no :=) og både bilde og tekst er akkurat som det skal være ,så håper eg vi ser deg titt og ofte her i nyeblokka,,det går helt greit når du først har skjønt deg på det,og vi finner hverandre også på bloglovin :=) litt lettere innimellom å finne oss som har fulgt hverandre en stund der ,for vi har alle laget oss til en konto der inne også som du jo kjenner til fra før,ha en fin dag da

      1. TUSEN TAKK!!! Ser det ikke er så vanskelig, men sliter litt med å lese blogginnlegg, da de får et mørkt parti midt inne i innlegget. Det må gå an å få det bort… Ja, bloglovin er greit, men er ikke helt fortrolig med den ennå. Roter meg bort på en måte.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg