Fotspor

 

 

Sol med hvitt. Det hadde rima ute. Høsten har satt sitt tydelige merke.

 

 

 

Før jeg gjorde noe annet, tok jeg på meg varme klær.

Skal teste ut å starte dagen med bevegelse, ute, først av alt.

Fotoapparatet fikk også bli med. Det er viktig.

 

 

Og boffen. 

 

 

Det var frossent. Vekster og blad hadde fått et strøk rimfrost.

 

 

Bilen var rima, men slipper skraping i dag. Skal ut senere, men tenker sola har gjort nytten da.

 

 

Vil også tro klærne blir nesten tørre. Jeg lar meg fascinere av klær på en klessnor. Sikkert fordi jeg liker så godt klær som har tørka ute i frisk luft.

Lukta som sitter i.

Lykke <3

 

 

Bjørka jeg har latt stå, like ved fjøsveggen, er blitt ordentlig høstgul eller nesten tom for blad. 

 

 

Stråene, så fint tegna i naturen. Får stadig lyst til å forevige de. 

 

 

Det er så mangt som kan tas bilde av, sjøl om en beveger seg i sitt egen nære nærmiljø. Men det går fort noe tid når jeg rusler rund slik. Det gjør godt, kjenner det blir lengre radius på bevegelsene.

Kroppen våkner.

 

 

Nok til å være i gang.

 

Dagen skal brukes først hjemme, så er det ærend med å handle og til slutt en kino.

Men ennå er dagen lang, fotspora mine står i gresset da jeg kommer opp til inngangen.

 

 

Men en dag går så alt for fort. Plutselig er mange timer gått, i å nesten ikke gjøre noe. Litt prat, litt mat og en kopp kaffe.

 

Ønsker dere som er innom en nydelig lørdag.

 

 

<3

4 kommentarer
    1. Man trenger sånne dager ♥ Og det høres absolutt ut som en god dag. Rimfrost er vakkert. Det blir nesten litt eventyrlig. Men vitner jo om hva som er på vei 🙂
      Fine kvelden til deg ♥

      1. Takk, det er godt med helg. I dag tror jeg må komme meg på en lengre tur i løpet av dagen. Men rimfrost i dag også. Vil tro det er noe høyere temperatur hos dere.

    2. De første frostdager har sin sjarm på mange måter 😀 Har nok hatt et par her også. Men det ser ut til at snøen kommer tidligere i sør enn her oppe. Vakre bilder i massevis, tydelig at du liker å ta bilder. Jeg har kommet litt bort fra kamera, så det blir mest mobilkamera 🙂 Ha en flott søndag og takk for titten innom meg 🙂

      1. Det er veldig vakkert når frosten kommer. Ja, jeg er veldig glad i foto, både å ta og se på. Takk for at du besøkte bloggen min :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg