Frå kvitt til sol

Laurdagskvelden smyg seg rundt meg og legg dagen mørk. Og dagane ljosnar, dag for dag.

foto:asbjørg

 

For sola er atter her.

Våren er like bortom dagane.

Dagane som kjem i møte.

Med alt innhaldet den har å by på.

Den siste veka har trilla og tralla over himmelhvelvingen.

Med nytt, med søtt og salt, men innpass her.

Eg har ikkje hatt den store tida til å gjera meg kjent med det nye. Det ser så langt greit ut. Såpass greit at eg kan blogga om mitt.

Måndagen starta med tur til Trondheim, det vil seia, eg skulle forbi og fram til flyplassen. Men med det verste føret hittil i vinter, kom eg meg ikkje lengre enn byen. Og han eg skulle henta, måtte ta bussen inn dit.

Der var vi invitert til mellomste og samboaren. Yngstejenta kom også.

foto:asbjørg

 

Mellomste hadde steikt skikkeleg gode vaflar. Det var godt med ein pause, før vegen gjekk heimover gjennom fokk og rokk der vegen forsvann i kavet.

foto:asbjørg

 

Likevel, heldigvis var ikkje heimturen like ille som turen oppover.

Heime venta det meg ei nyhende som ikkje var av dei gode. Faren min hadde falt og hamna på sjukehuset. Skuldra var på nytt ute av ledd. Det skjedde også for nokre år attende. Og eg hadde ein mistanke som viste seg eg fekk rett i. Far fekk ikkje kome heim etter dette. Akkurat no er han på sjukeheimen, der han får god hjelp og opptrening. To dagar opphald har vorte utvida til ei veke.

Så det er dagar med køyring og henting av mor, så ho også får vitja han. Dei er uvante med å væra frå kvarandre. I morgon skal eg henta mor hit på middag, samtidig som vi skal sjå om far. Foreldra mine er heldige som har fått så mykje god tid saman, og får tru dei enno har mykje tid å dela.

Dei er nok for voksne til å feira Valentin.

Amerikansk og ny også for ei som har passert vel mange tiår for slikt. Men noko markering har det vore overfor dei ein har vore glade i; born og slikt, men noko raudt godteri til.

Men den tradisjonelle kjærleikfeiringa, med nokon å feira slikt ordentleg saman med, har ikkje vore der.

Så plutseleg å være i ein slik dag og skjøna at ein kunne ta ei slik feiring heilt ut, var mest overraskande. Når både dagen og kjæresten er der. Det var fint. Ikkje banalt. Berre romantisk.

Denne veka tok også overgongen frå vinter-.

foto:solrart

 

Til vår.

Der ein kunne henga klede ute.

foto:solrart

 

Så slik har veka vore, med dagar som har skunda seg forbi.

Fritid og arbeide, hand i hand.

Og no er vi midt i ei helg, med sol som har krøpet langt nok til å skina på meg når eg tek solhelsinga ved starten på dagen.

Så vi er enkelt på rett veg.

 

Riktig god helg <3.

 

10 kommentarer
    1. Så herlig å les mamma ❤️ Og enn at det e så vår no! Glede mæ te å kom hjem. Hils mormor og morfar <3 og hils te solrart! Og fra ingrun sendes helsinga også 😉 vi har sleepover i stua akkurat no! Natta <3

    2. JA! Våren er like bortom. Jeg oppdaget veldig det i dag, det stod tilogmed obs varsel med varmt for årstiden!
      Koselige bilder av barn OG kjæreste og dekket bord. Ønsker deg en himla god vår!
      Forresten, på tide at du kom over!

      1. Det har vært fantastiske temperaturer, jippi, vi er endelig på rett vei. Tusen takk, en himla vår vil jeg gjerne ha :)))). Kjenner jeg er glad for å komme over. Trodde egentlig ikke at det kom til å skje. Nå skal jeg bli kjent med systemet og rutiner, slik at jeg kan bli flinkere til å følge med hvordan det går med deg og de andre <3.

    3. Fine bilder og koselig lesing om både vår , vafler og kjærlighet .. Men ble litt usikker , er det du som har kjæreste.. ? Så veldig hyggelig ut med levende lys og blomster i alle fall.. Ha en fin dag videre 🙂 Klem <3

      1. Jeg syns jeg har skrevet fryktelig mye om at det finnes en i tilværelsen min, he, he. Men ja, det jeg som har fått en kjæreste – vi har vært sammen et drøyt halvt år. Klem <3.

    4. trist att din far har kommet i en slik situasjon,men han får nok god pleie der han er,sånn sett er det verst for ho som plutselig må være alene hjemme,godt hun har deg :=) herlig helg ellers og ja våren kom fort,iallefall for en stakkar stund og den må vi nyte

      1. Faren min virket heldigvis mye bedre i dag, men det er godt at han får hjelp. Mor var her på middag, etter besøk hos far. Syns hun takler det bra.
        Vi får håpe at det verste av vinteren er overstått. Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg