Framtid, nåtid og fortid

 

 

I min kategoriske verden er det høst i dag. Sommeren er over. Og det er litt slik ny start.

 

 

For noen dager siden var det sommer, her er fra en regnfull dag.

 

 

Vi feira en fødselsdag. Fødselsdagsbarnet var en godt voksen damen på over 70. Det hadde alltid brukt å være fint vær denne dagen fortalte hun, mens hun pakka opp gavene.

Først var vi på den lokale puben og spiste pizza.

Etterpå dro vi hjem til dit hun bodde for kaffe og kaker.

Og dette med mat og ny start.

 

Jeg har begynt å unngå vekta, og vet hva det betyr.

Om jeg skulle tape tapet jeg hadde for omtrentlig et år siden, er det trist.

Så nå må ting jeg har tenkt, gjøres.

Lage meg et godt opplegg…

Det er en ny start.

 

Høsten.

 

Ferien er over, begynner på jobb nå til tirsdag.

 

Nå er det maten og aktiviteten som må under lupen.

Slik er det bare.

Jeg må fokusere.

-Sier jeg til meg sjøl.

 

Fokus og skjerpings!

 

Og jeg har en plan…

Eller, jeg har nesten en plan.

 

Velkommen høst 🙂

 

Velkommen til tiden som skal bli god for mitt liv.

Føler litt slik jippi, dette blir artig.

 

Har du noen høstplaner?

 

4 kommentarer
    1. Overskya her i dag..men meldt mye finvær til uka..satser på en flott høst 🙂 Så koselig feiring og kaka så jo god..og sommerlig ut 🙂 Ingen stor planer..bare prøve å være mye ute.. Litt lettere å være “flink”når det er faste rutiner enn med ferie og fridager.. Lykke til med dine planer :)) Klem <3

      1. Her har det vært blandingsvær i dag. Vi vil absolutt ha en flott høst :).
        Det er faktisk godt å gå i gang med struktur nå. Etter tre uker etter innfallsmetoden. Takk, får håpe jeg får planene mine til. Du er nok allerede flink med å være mye ute. Kjenner at etter jeg fikk fotoapparatet mitt, er det å være ute mye morsommere. Klem <3

    2. Ja, nå føles det som om høsten kommer snikende. Ikke lett med vekta her heller, så jeg har startet opp igjen med strenge regler, for blodtrykket var ikke bra. Jeg vil da være frisk og rask, så da må jeg være streng. Koselig å titte inn til deg igjen. Fin ble du da jammen med ny frisyre og bryn tenker jeg. Jeg har fikset håret litt med krølltangen i dag, og det føles vakkert allerede. Ha en fin dag videre og lykke til med høstens planer. Klemsiklem.)

      1. Det er frisk og rask en vil være, vi får heie på hverandre :). Bra du er tilbake, som sagt har jeg sett etter deg. Høsten er heldigvis en fin tid, til tross for at varmen forsvinner – og solen. Takk og klemmer tilbake <3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg