Frodith sin utfordring dag 1

 

 

 

Joo, jeg må melde meg på dette utspillet Frodith har bedt opp til. Bestemte meg i kveld.

 

 

 

Frodith’s bilde

 

For jeg skulle legge inn bilder av himmel, etter en runde ute. Før mørket tok over, mens himmelen var et lite skue.

Det er da jeg så det.

Spora.

Små trykk i snøer av klover.

Etter rådyr.

 

Dyr, sto det på dagens oppfordring.

 

Jeg tok turen i rundt en vei.

Fant igjen lydproppane til telefonen da jeg hadde en leiting etter telefon-omslaget som er borte.

Det fikk plass på ørene under dagens tur, hørte lydbok.

På toppen av løypa med himmelen hvelva over.

Og så var jeg nede igjen, nede på veien.

Ikke så mange biler, men noen. Og himmelen viser der sola har gått ned.

Så ikke mer dyr eller spor, å se.

Men var godt med frisk luft på årets første dag.

 

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg