Frodith sin utfordring dag 24

 

 

Jeg husker kakeborda fra jeg var ung. De var gedigen. Det var en samling av kaker, det var mange.

 

 

 

Denne gangen spør Frodith om kake.

 

 

Det kan så klart være bløtkake, fiskekake eller at man er helt ‘kake’.

Det siste stemmer. Jeg er litt det, uten pynt…

 

Jeg måtte inn i arkivet, har tatt bilder av mye mat. Men all maten, nesten uten unntak, er salt.

Og ikke en eneste fiskekake.

Men etter jeg leita, fant jeg en Pavlova. Det er nok en av de kakene som jeg har laga mest i senere år, for den er nok en favoritt.

Og så fant jeg en til.

Marsipankake.

Den er også god.

Men jeg må slå fast at det er ikke så mye kaker i livet mitt, jeg er bare litt kake sjøl, inn i mellom.

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg