Frodith sin utfordring dag 27

 

 

 

 

En rosa lørdag i vind. For det blåste slik at jeg valgte å stikke av. Med melding om sterk storm i kasta.

 

 

 

 

Frodith ville ha våre rosa tanker, i ord og bilder.

 

Før vi dro hjem…

 

 

Mellomste kom i går og da reiste vi til mor og var hos henne til i dag. Til glede for henne og oss.

Det var mellomste som ville at vi skulle.

 

I dag for vi innom sentrum før vi reiste hjem for å se om vinden hadde gjort skade.

Mellomste ville kjøpe garn. Og jeg ble smitta av lysta.

Begge kjøpte rosa, av en eller annen merkelig grunn.

Kanskje var dagen bare helt enkelt en rosa dag.

Bare fordi en blogge-Frodith hadde oppfordra til akkurat rosa i dag.

 

Mellomste kom med rosa tulipaner. Det var så koselig.

Jeg også.

Jeg kjøpte meg også rosa blomster.

Primula som vitner om at vi går mot vår. 

Og da vi kom hjem så alt slik ut det skulle. Vinden hadde ikke gjort noen skade.

Det eneste var at dunken med papiravfall som var tatt med ned til veien, var borte. Så vi kjørte en tur for å se etter den.

Men den var borte vekk.

Da vi kom opp til huset sto den der, noen hadde vært så snill og trilla den opp.

Så takk til den som gjorde det.

 

 

 

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg