Frodith sin utfordring dag 30

 

 

 

 

 

 

I går og i dag er to forskjellige dager. Det var i går jeg skulle ha levert ord om liv.

 

 

 

Frodith oppfordra til så…

 

 

I dag er det liv. Skikkelig liv her jeg bor.

Så livlig at når jeg gikk inn på YR var det rødt farevarsel -.

I ettermiddag ble det redusert til oransje.

 

For vinden er mer enn livlig.

Det var tankene mine da jeg våkna tidlig i dag.

Da rasa tankene rundt på alle temaer som gjorde at jeg ikke fikk sove mer. Alt fra tak som kunne blåse av, hvordan jeg skulle greie å følge mor til lege og delta på et møte samtidig, datoen for finne folk som sier ja til lagsarbeid, folk jeg ikke vil tenke på og om jeg ikke har lagt programmet på framtida vel stramt…

Slikt ville tankene tenke på før klokka var fem i dag tidlig.

Skikkelig livlig, med andre ord.

 

I går var det det motsatte av liv, for i går var det tre år siden far døde.

Styret jeg har forholdt meg til gjennom mange år er på tur til å bli historie. I går hadde vi møte om det.

 

 

Men det er vel slik at døden og livet hører sammen. 

 

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Ja, sorg og glede de går hånd i hånd. Rart hvordan årene går. Men hvert liv er verdifullt, og alle får vi det livet vi skal ha, kort eller langt. Ha en fin dag. Klemsiklem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg