Frodith sin utfordring dag 31

 

 

 

 

Nå er jeg glad og det mye jeg gleder meg til. Ikke minst til våren som er en måned unna.

 

 

 

 

 

Og gleden vil jeg ikke minst takke Frodith for. Nå har jeg klart alle utfordringene hun oppfordra til da januar begynte.

 

Jeg føler glede for å ha klart det.

Sendt inn et bidrag nesten hver dag. Bare to dager jeg ikke klarte å levere på dagen.

For januar har vært hektisk.

Spesielt har det vært travelt med mange planer for framtida.

 

Ja, travelheta fortsetter, men jeg gleder meg til alt: utstillinga, artikkel, formidlinga, alt jeg er i gang med. 

 

Og så kommer våren, sola, blomstene, alt dette vi har å glede oss til.

 

 

Så det er mye glede å se fram mot siste dag i januar, med neste et helt år foran.

Fortsatt et helt år…nesten.

 

 

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg