Frodith sin utfordring dag 4

 

 

 

 

For tida setter jeg opp planer. Så følger jeg dem. Greit, men ikke så mye tid til overs. Men tar det med et smil.

 

 

 

Det er Frodith som oppfordrer til å smile.

 

Fordi dagen har gått i ett og jeg nok har smilt. Men ingen tok bilde da.

Jeg smilte en en gang inn i kameraet på åttitallet.

Rimelig kunstig.

 

Jeg smilte en annen gang inn i kameraet, samme tiår.

Det var ekte og jeg syntes jeg ligna et esel.

 

 

Jeg smiler i dag også, rett som det er.

Men her smilte jeg bare for å smile, uten at det var såå festlig. Men rød leppestift hadde jeg tatt på, sannsynlig for at jeg skulle smile.

Litt slik til å smile av.

Egentlig.

Et smil kan være så mangt og jeg kikka gjennom arkivet og det var mange smil der. Mest av andre, men i kveld brukte jeg meg sjøl.

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg