Frodith sin utfordring dag 7

 

 

 

Helga over. Litt sliten av akkurat denne helga. Kuldeperioden vi har hatt er straks over for denne gang.

 

 

 

Det er fortsatt Frodith som oppfordrer. Kulde, ber hun om -.

At vi lager et innlegg om.

 

 

Viser bilde fra.

Nå skal jeg ikke klage på kulden. Her på nordvestlandet har det vært mer minusgrader enn som det bruker å være. Likevel er ikke tallene så høye, sjelden to-sifra.

Må likevel ile til å si at lufta her er fuktig, da føles det kaldere.

 

I kveldinga i går tok jeg på meg ull, både inne og utenpå meg.

Kveldslyset «ropa» meg ut.

En enslig stjerne var kommet opp på himmelen.

Veien lå bretta ut og klare for mine skritt. Sollyset sendte sitt gylne lys opp fra horisonten.

Det ble mørkt og den isete berghammeren der jeg snudde, var nesten borte i mørket.

En god tur før lørdagskvelden ble et forsøk på å spise opp søtt.

Det lyktes jeg ikke med denne julen, det å ha så det holdt akkurat. Og jeg har ikke savittighet til å kaste. Så da får jeg spenne livremmen når jobben er gjort.

 

Ny uke ligger foran.

 

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg