Gamle hus og planer

 

 

Jeg er så glad i dag. Har nesten en lykkefølelse. 

 

 

Ute er det grå dag med yr sammen med et grønt filter over dagen. Vår som det er.

 

Foreløpig har jeg bare flørta med dagen.

Drukket juice med masse c-vitamin i, kaffe og kefirvann-.

“Snakker” med folk gjennom messanger.

 

Skal snart lage vaffelrøre som jeg tenker besøke foreldra mine med. Er så glad det går så bra med de etter far kom hjem.

 

I går fikk jeg søkt på midler til det gamle fjøset som jeg fikk med på kjøpet da jeg kjøpte gården for noen år siden.

Tror ikke så mye det fører til noe, men likevel veldig glad for at jeg fikk gjort det.

 

Tok meg en kveldstur for å dokumentere med bilder i går kveld.

Det begynner å bli falleferdig.

Men taket ble reparert på den ene siden for noen år siden. Det er et stort bygg. Liker så godt lyset på låven.

Fantaserer om hva jeg vil ha gjort om jeg var rik…

 

Kanskje er jeg så glad for at jeg fikk sendt den søknaden, sjøl om jeg tror muligheten er veldig liten for at det fører til noe. Det står mange tomme driftsbygninger rundt om i dette landet.

Men godt å få gjort slik en har tenkt.  

 

Er du flink til å utføra det du tenker?

 

 

6 kommentarer
    1. Noe er jeg flink å få utrettet. Jobbting gir jeg meg ikke før jeg er ferdig med. Ellers setter jeg meg kanskje ikke så mange mål, så heller ikke så mye å fullføre..

    2. eg krysser fingrane for att du får midler,om hele taket ble reparert så tåler veggane mer uten å falle sammen ,ps svarte på gressløken ,du har i så mye olje som du ønsker,alt etter hvor tynnflytande du vil ha det,du kan ha det mer som en pesto eller tynn så du kan dryppe over salater ,men ha litt salt i oljen også,oppbevar i kjøleskap og da står den seg til jul ,det gjorde iallefall min :=) men det går fint å fryse også om du har mye :=)da må du i såfall fryse det slik att du bare tar opp litt i gangen

      1. Det har vært fint og kunne bevart bygningen, men vi får se – jubler nok ut noe om det går den riktig veien.
        Takk, skal prøve dette. Er litt slem til å la gressløken gå i blomster. Omplantet den i fjor, håper den blir mer frodig. Godt å finne gressløk utover vinteren :).

    3. Den som ikke søker, får jo ikke noe. Hadde du bare fått til resten av taket, så er mye gjort. Et hus med tett tak, holder i årevis. Ja, den låven din var så fin. Hva med en kunstutstilling med dine bilder og litt musikk? Klemsiklem.)

      1. Det er sant.Fikk spørsmål fra en nabo i går, hva jeg skulle med den. Sa at det så penere ut med et hus som sto, enn et sammenfalt hus. Og faktisk har jeg vær innom det du skisserer der, for å fantasere er jeg flink til :). <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg