Gode følelser

 

 

Det var den lørdagskvelden. Jeg burde nok ha lagt meg i stedet for å skriver her. Men litt…

 

 

 

Tenkte det på tur hjem, at jeg ville avslutte kvelden med et lite blogginnlegg.

Hva skal jeg skrive om, tenkte jeg?

Skal jeg skrive om den gangen jeg fikk mine første kyss, eller en situasjon litt senere, i samme gate, som kunne gått gale.

Tråla gjennom historier uten å føle helt for noen.

 

Har tenkt å dele ut noen blomster etter jeg sjøl fikk, men vil gjerne være bedre opplagt når jeg skal skrive om det.

Skrive om dagen kalla heller ikke på den store entusiasmen, anna enn at jeg fikk skrevet litt på teksten jeg er i gang med. Hele 1,5 time satt jeg der og greidde til og med å konse.

Så kanskje jeg ikke har noe å skrive om nå…

Kanskje jeg skal legge meg, for i morgen er det både kakebaking, skriving, henting og feiring.

Ikke av meg, nei.

Jeg har ingen ting å feire.

Ikke anna enn at jeg har et liv, har mat, seng og tak over hodet. Akkurat det bør man feire litt hver dag.

 

En lørdagskveld-.

En kveld som straks skal legge seg.

 

Og så må jeg fortelle noe fra dagen likevel, for fant ut at det var dags å skifte på senga. Tok av sengetøyet og kasta det i maskina og så gjorde jeg noe jeg ikke har for vane. Etter jeg hadde lufta dyner å puter tok jeg på det rene sengetøyet med en gang.

Vanligvis bruker jeg å kaste dyner og puter inn på senga etter jeg har lufta, for jeg skal alltid noe anna, har alltid for lite tid.

I dag gjorde jeg dette altså med en gang.

Så dusja jeg før jeg satt meg i bilen å dro.

Nå er det bare å pusse tenner og svalestupe til sengs.

Ingen mobilisering, bare nyting.

Den følelsen ville jeg gjerne dele.

 

Fin søndag til deg, med hendelser eller bare stillhet og nytelse.

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Deilig å kunne legge og sove I nyskiftet sengetøy:)
      Av og til har jeg også det slik…et ikke hva jeg skulle skrive særlig når hjernen er tåkete…
      anen utrolig da når man begynner å skrive…det blir da noen ord likevel:)
      Ha en fin søndag:)

    2. Bare nyting! Herlig å legge seg i rent sengetøy som er ferdig når man kommer inn på soverommet 😀 God søndag til deg 🙂 klems

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg