Gratulerer, mellomste mi

 

 

Med overhengende fare for gjentakelser, legger jeg ut et nytt gratulasjons-innlegg.

 

 

Treårs-dagen

 

Mi gode mellomste er i ferd med å klatre oppover andre halvdel av tyve åra.

Da jeg fikk noen minutter med henne på telefonen, sa jeg akkurat dette. At jeg syntes at nå hadde hun blitt eldre enn det jeg syntes hun var.

Ikke nevn det, sa hun og hadde det på samme måten.

 

Storebror med en lillesøster som nærmer seg året.

 

Jeg hadde tenkt og dra til Trondheim for å feire, men hun er midt i eksamenstida.

Drar opp på universitetet klokka åtte om morgenen og holder på til åtte om kvelden. Det er framføringer og gjennomgang.

Neste fredag er hun ferdig med  denne perioden.

 

Vi skal feire når hun er kommet i gjennom.

Det har vært både artig og utfordrende sier hun. Hun holder på med en bachelor i drama og teater.  

De hun går sammen med hadde laga kake med lys.

 

Yngstejenta hadde en plan om å lage middag og dra dit sammen med sin kjærest, men hun skulle sjekke opp om det passa, med samboeren til fødselsdagsbarnet.

 

Mellomste har blitt storesøster.

 

Sjøl trodde hun at hun kom hjem og skulle spise middag med han.

Jeg er ikke informert om hvordan det gikk.

 

Hun har jobba mindre med å lage  musikk , men her har hun posta på sin åpne Instagram-konto et arbeid hun er i gang med.

-Spilt inn på mobil.

 

Her er fra en oppgave på studiet, der hun opptredde som et ånde-vesen som samla inn søppel.

 

Jeg koser meg med det hun kreerer, og tenkte en fødselsdag var naturlig å dele slikt. Og jeg har kunna delt så mye mer.

 

Skal jeg rekke å poste gratulasjonen innen datoen, må jeg jeg avslutte og sende GRATULASJONEN

til deg,

fantastiske,

snille,

jenta mi

<3.

 

 

 

16 kommentarer
    1. Så koselig å feire dagen på denne måten også. Hvert år er en gave, for hva er alternativet? Hun er ei flott jente, av det jeg kan se og høre her. Gratulerer og lykke til med eksamen. Gratulerer til deg som mamma også. Tenn et lys og la tankene vandre på minnenes vei. Klemsiklem:)

      1. Takk skal du ha, jeg ler litt når jeg sier jeg er veldig stolte over barna..du vet, myrsnipa. Men som mødrer SKAL vi være stolte av barna våre. Og jenta står på og jeg beundrer henne for den frie sjela hun er. Eller snill, pliktoppfyllende og alt det der også. Fryktelig glad for at det var henne som kom for 27 år siden :). Klem <3

    2. Tusen takk for så fin gratulasjon, mamma mi <3 du glede mæ. Takk for at æ e her, ska te å si! Glad i dæ <3

      1. Så du har snart fødselsdag, du må si noe om det – vil gratulere deg på dagen :). Vettu, det er så riktig at du også er desemberbarn. Takk, en god adventstid til deg også <3.

    3. Så koselig innlegg! 😊 Fine bilder også, spesielt så hun god ut på det første. Det blåser i Trondheim i kveld. Hvem vet, kanskje vindkastene hjelper henne hjemover til deg snart. 😉

      1. Takk skal du ha :). Det var en svært hjertevarm kommentar, at hun skulle “blåse hjem”. Hun har planer om å komme hjem noen dage før jul og blir fram mot romjula. Det blir koselig <3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg