Gratulerer

 

 

Så er vi kommet til andre desember, og fødselsdagen til mi mellomste.

 

 

 

GRATULERER med dagen din mi  fantastiske <3.

 

 

Jeg skulle så gjerne vært sammen med deg å feira deg.

Liker ikke når jeg ser at jeg heller ikke var sammen med deg i fjor. Dette må absolutt ikke bli en tradisjon.

 

Jeg vil også feira deg!

 

Men jeg er heldig som får være mor di. Får være en del av livet ditt.

Samtalene med deg, se smilet ditt og høre deg synge. Og hjelpen du gir som en virvelvind.

Du har et stort hjerte og vilje til se mennesket bak fasaden.

 

Gleder meg til vi møtes igjen.

 

Nå håper jeg dagen din blir nydelig sammen med de du har i rundt deg. Ønsker deg en like fantastisk dag som du sjøl er.

Jeg sa deg at jeg ville gratulere deg på blogg eller fb, nå blir det begge stedene.

 

Store klemmer til deg <3

 

 

6 kommentarer
    1. Gratulerer til den fine jenta di med vakkert smil 🎉 Dere får kose dere og feire når dere er sammen igjen..blir litt sånn når barna blir «store»… Ønsker deg og dine en fin desember ✨

    2. Veldig koselig hilsning kjære mor <3 tusen takk! Det e en ære å få vær din datter. Heldigvis kunna æ ikke vært nånn andres. Nuss og klem.

    3. Gratulerer til den vakre. Nei, det er ikke alle år man feirer med barna lenger når de blir voksne. Litt rart og litt vemodig. Ha en kveld. Jeg må lese videre her hos deg. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg