Gult gull og slikt – dag 4

 

 

“FRODITHS FARGEUTFORDRING”- DAG 4 – GUL

 

 

 

 

Sola skinner gult gjennom vinduet, slik en snartur. For i dag regner det igjen, egentlig.

 

 

Jeg skal ikke skrive noe om at gult er kult…

Men at gulfarge er en gladfarge, det er er den.

 

Noe av det jeg ønsker meg i hagen er gullregn.

Syns det er et nydelig tre når det blomstrer.

Det er en giftig plante.

Som lita visste jeg det, så turde ikke en gang å ta på stammen.

Tenkte det kunne føre til den visse død.

Jeg var et barn med respekt.

 

Det vokser så mye gult.

Slik som smørblomster eller engsoleie.

Igjen tilbake til barndommen, ble man gul på haka sa vi at da likte den som ble det, smør.

 

Det er mange gule blomster, her er fra en tur i strandkanten.

 

 

Fra et måltid med gule roser.

Folk er gått i fra.

Bare litt gult omriss ligger igjen. 

 

Og nå må jeg gå i fra blogging for denne gang.

Jeg har rota meg bort i koder som ikke funka og dagens enkle løsninger på å gjøre det vanskelig for folk.

Jeg har brukt noen timer på å opprette status.

Nå kan jeg dra på jobb vel vitende om at jeg skal komme meg inn for å utføre det jeg skal.

 

 

Vi snakkes.

Dere må bare ikke gi meg opp.

En vakker dag vil jeg kunne sitte i ro og ta meg tid.

 

 

 

 

 

 

22 kommentarer

Siste innlegg