Hei og hå

 

 

 

En liten snartur innom. Travle dager som må ballanseres av. Snart står helga igjen foran oss. Det er godt.

 

 

 

Den uka her har vært full av møter, tidsfrister og ting som må bli ferdig.

Jeg har pakka sammen hjemmekontoret og er tilbake på mitt eget kontor.

Første dagen så jeg ikke et menneske, senere har det vært bedre.

Den uka her er det jobb hver dag, tross min halve stilling.

Har et par ting jeg egentlig må bli ferdig med i dag, før bibliotek.

Kjenner jeg har for lite energi til dette løpet.

Liksom all spirit er borte.

Håper den kommer tilbake.

 

Tror jeg må ta meg ut en uke ferie snart.

Se om det hjelper.

 

Det snør fortsatt.

I går var det slush, så bilen står nede i oppkjørselen. Kjørte meg fast på tur ned også, men greidde til slutt å få meg løs. Opp igjen om kvelden var ingen vits å prøve på.

Jeg hadde nok med å trappe meg gjennom snøen oppover, så søppeldunkene jeg var nede med om morgenen la jeg bare foran bilen så de ikke havnet ute i veibanen.

 

 

 

Jeg gleder meg til bare veie, sol på himmelen og varme mot huden.

Det har blåst, regnet eller snødd og vært dårlig vær i hele 2022.

 

Prøver å ikke bekymre meg, prøver å være i nu’et.

Jobber hardt med det. Noen ganger holder det hardt å få det til.

Men jeg tror det for det meste går bra…

(-og mens jeg skriver her får jeg en telefon fra han som sa han kunne brøyte gjennom vinteren, så når har jeg flyttet bilen og veien blir brøytet. Nydelig! Nå er det jobb.).

 

Ønsker deg en fin torsdag.

 

 

 

 

 

13 kommentarer
    1. Hos oss er det fortsatt frivillig å gå tilbake til kontoret, og jeg velger fortsatt å jobbe hjemmefra 😉
      Det er jammen rikelig med snø hos deg, men nå er vi i midten av februar snart så da er våren snart her med varme dager 😊

      Håper du får en fin torsdag 🥰

      1. Snøen bare fortsetter å lave ned her. Men håper intens på varmere dager. Jeg kunne også være hjemme, men letter å jobbe på flere skjermer enn bare en laptop. Riktig fin helg til deg. <3

    2. Nydelige bilder blir det da og du er superdame! Jeg hadde gitt opp med alt av snø kaos og stress. Ha en vakker ettermiddag og kveld. Klemsiklem 🙂

    3. Det er så godt når brøytebilen kommer og lager det til 😀
      Det har vært en tøff start på det nye året værmessigt… men det lysner og sola varmer mer og mer og da smelter det unna etter hvert 🙂

      Lag deg en fin fredag og ei god helg 🙂

    4. Veldig enig med deg, nå har vi fått nok snø og jojovær. Og slik du bor, blir det jo veldig slitsomt. Godt det går mot vår nå, og i mellomtiden bør vi få litt stabilt vær, og bare veier. En ferieuke er lurt 😘☺️❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg