Heilt vanleg dag med tankane og tilværet

Ein enkel dag etter helga. Ein dag med å venta, og ein dag å bia….med å tenkje på bier.

 

 

Først og fremst venter eg, eg ventar på rørleggeren som det hittil har vore stilt i frå. Rundt klossetet ligg ein våt dam. Eg har fri i dag og vil tru han dukkar opp før arbeidsdagen hans er slutt.

Om nokre timar skal eg køyra yngste til bussen. Vi har hatt nokre koselege døgn saman. Det er kanskje vanleg, eg håpar det, at ein trivest så godt saman med sine. Eg storkosar meg saman med ungane mine.

Her er det kos med boffen. Han fyllte ti år for eit par dagar sidan sidan. Tenk det, det har snart gått ti år sidan han kom til oss ein mai-dag i 2009.

Dyr altså.

I går var eg på kurs. På kurs om eit anna dyr, dyr med vinger. Meir nøyaktig bier og kubar.

Vi var mange som hadde møtt opp til kurs på ein søndag.

Eg må seia 1. dag var interessant. Kurset går over tre dagar.

Lærekurven i går var bratt. Ikkje visste eg at inne i ein bikube finnest det ei dronning, nokre fleire dronar som er hannar, og resten av gjengen; arbeidarane. Og at arbeidarane er alle hokjønn. Vi fekk vite korleis ein kube er bygd opp og om næring og årstider i kuben. Kva for planter bør væra i nærleiken og om sverming og sjukdom.

Kvifor eg har meldt meg på…. tjaa…..eg synest birøkt som sagt er interessant. Om eg startar opp er eit anna spørsmål, det er mykje som skal til.

Men det ligg bra til rette for å gjera det. Eg har grunn, eg har husmasse og eg synest det er bra med tanke på miljø. Men ein bør være frisk, ikkje minst ha ein god rygg, der er ikkje situasjonen heilt på parti.

Men først skal eg gjennomføra kurset. Så får eg tenkje.

Men no har eg fått med meg ein nabo på årsmøtet i viltforvaltninga, som lederen har uttrykt – det er dumt å ikkje delta når ein sit der med nokså mykje grunn.

Kanskje eg ender som ekte gårdbrukar til slutt likevel. Og eg som var svært glad for at eg ikkje kom frå ein gard da eg var lite, og som skulle til Paris for å designa klede.

 

Det er litt kontrast over valg og vendingar. 

 

6 kommentarer
    1. håper rørleggeren har vært der nå,ikke greit med en dam rundt doen nei.Ja en skal trives ilag med sine,du er nok en god mor,og du er en behagelig person å være sammen med også,det hvet jeg jo :=) :Spennende med bier om du ikke er redd dem,lykke til og tja hvorfor ikke bli en birøkter :=)

      1. Rørleggeren kommer i morgen tidlig. Det blir bra. Ja, det er kjempegodt å få trives med sine <3.
        Skal følge kurset, så får jeg se hvor det fører meg…bør så klart ikke være allergisk, så tror jeg må prøve å bli stukket først. He, he :))).

    2. Jeg trives også veldig godt når jeg er sammen med guttene mine 🙂 Gratulerer til Boffen, koselige bilder foran peisen 🙂 Birøkter høres jo spennende ut ..og det kan vel være en fin måte å koble litt av på også å holde på med sånt 🙂 Klem <3

      1. Så fint at du gjør, det er så godt og få trives med sine.
        Takk, disse ti åra har gått forskrekkelig fort, det var da nettopp han kom til oss :))).
        Det har nok vært fint å kunne bygd seg opp en næring, men det spørs om jeg her litt på overtid..he, he, men alt kan gå. Bare en greier å produsere nok energi. Klem <3

    3. Ja, livet er fullt av kontraster…Noen drømmer endres, noen realiseres og noen skrinlegges. Det er fint å lære noe nytt, og så velger du jo hva du vil gjøre med kunnskapen. Far hadde bier i en periode. Det er godt med egenprodusert honning. Takk for bursdagshilsen! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg