Henge etter tiden

 

 

 

Denne dagen gikk fort gitt… Nesten som jeg skal være helt frisk.

 

 

 

Kjenner jeg er litt øra her jeg sitte nå. Denne dagen ble det ikke mye hvile i.

For så vidt starta jeg dagen rolig.

Skulle ha svart på mange av trivelige kommentarer på bloggen, men prioriterte å skrive noen kommentarer til andre sin blogg i dag tidlig. Men jeg rekker aldri alle.

Før jeg måtte ut. Jeg skulle utover til museet, sjekke at alt sto greit til før onsdagen. Da skal ett av husene lånes ut, jeg skulle også egentlig dit på det møtet, da.

Men…

Det var flaks at han som skal låne det kom framom, slik at jeg fikk vist det han måtte vite. Fikk også tatt ut noen ting og endelig hadde jeg funnet en kode. Da dette var ferdig kom styreleder framom, så fikk en prat om at jeg er sykemeldt og ståa framover på jobb.

Etterpå gikk turen til mor, hun hadde hatt besøk i helga av barnebarn.

Vi drakk kaffe og snakka.

Men så måtte jeg videre, innom butikk, hente søstera mi som skulle levere bil på verksted og kjøre henne hjem. For etterpå og skynde meg hjem, da var det rollen min som grunneier som skulle i møte.

Rakk ikke middag, hadde ca. 15 minutter, så koke meg et egg og valgte bilen den korte veien dit møtet var. Såpass kort at jeg kunne ha gått, ,men var glad for at bilen sto å venta på meg da jeg kom ut i stappmørtnanj.

Så slik har dagen vært, kort oppsummert.

Det suser litt i hodet, det er godt…veldig godt og ha ramla ned i min berømte stol. Har ikke skrevet at jeg har vaska trekket, det var på tide. Så jeg sitter i en ren stol.

 

Jeg er på starten av uka og glad for at denne dagen straks skal pakkes ned.

Uka har et lite program. I morgen håper jeg at jeg skal våkne med rimelig med energi, for tenker å ta en oppjustering av huset…altså rydding, med kanskje bitte litt vasking. Så skal jeg også levere bilen min på verksted, jeg har skrevet tidligere om dårlige bremser, det er de som skal strammes. Jeg blir henta og har lovet bort en slags kveldsmat.

Så er jeg spent når bilen er ferdig, slik sett får jeg en eller to rolige dager.

På fredag må jeg ha den, da skal jeg til Kristiansund med mor for tilpassing av høreapparat.

Opplever at dette er hektisk nok.

Jeg har heller ikke rukket å gå gjennom andre modul i kurset jeg er i gang med, et kurs som handler om kvinnekraft. Et veldig spennende kurs. Jeg har ikke svart på oppgavene i modul en heller…

 

Tid, tid.

 

Men det har ikke vært bedre om en ingen ting hadde å gjøre. Så egentlig skal en være glad. Glad for at en har det så bra en har det, og at livet er ganske fargerikt.

Og det er drømmene også, for jeg vet at jeg drømmer i farger…

Men det er vel logisk.

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg