Hjem, kjære hjem

 

 

For en dag, for en reise og så godt krype under et pledd, riktig kroe seg.

 

 

 

Tenne opp i ovnen og tenne et par talglys.

Ta fram datan og bare være her og nå.

 

Ukas maratonløp er over.

Møtet på mandag og møtet i går. Jeg kom meg i gjennom.

Det i går varte en time lengre enn plana, så det resulterte i et kvarter til pakking.

Pluss at jeg var sulten.

Slikt går ikke.

 

Derfor lot jeg bussen jeg tenkte å ta, passere. Og så tok jeg bilen min og kjørte et stykke i stedet. Kjørte uten å bruke bremsene nevneverdig.For å unngå å slite på det som var utslitt, men håp om at reparasjonen ikke blir for kostbar på utslitte element i bilen.  

 

Jeg traff alle mine, overnatta hos yngste.

Det var så fint og alle tre rundt seg.

 

I dag tok jeg bussen til sykehuset, mellomste var med dit. For i dag skulle andre øyet få overhaling

Ble raskt tatt inn, men får vite at operasjonen ble forsinket.

 

Så jeg sovner rett og slett etter drypping av øyet var utført, med en normal og en stor pupill.

 

 

Denne gangen gikk alt slik som det skulle, når jeg først var i gang gikk det fort.

 

I kveld er det godt å lukke øynene, la øynene hvile, mens regnet plasker på taket.

Ta en slurk god, varm te og vite at nå er alt dette gjennomført og ferdig.

Maratonen over for denne gang.

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. godt å høre att det gikk bra med denne operasjonen ,nye deler på gamle biler blir fort noen tusenlapper,kjedelig men bil trenger du har jeg skjønt :=) krysser fingrane for att det ikke blir uoverskuelig ja ,ha en fin dag ,godt det er helg i vente

    2. Du står på til de grader. Men vet det er lettere å be om å ta det med ro enn å gjøre det når «verden roterer». Har hatt solide bilutgifter i år,, tørr ikke si beløpet. Men bremser inngikk i et av verkstedbesøkene. lykke til. 🤗 og god helg. 🤗

      1. Håper det bare er klossen, men det får jeg vite til uka. Vil kan være forskrekkelig dyrt. Må forbi dette, men må nok greie at verden ikke snurrer fullt så fort. Takk, riktig god helg til deg også :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg