Hjertevarm fargeklatt

 

 

 

Dager med datter, mellomste mi. Siste kvelden i kveld. I morgen reiser hun tilbake til sitt liv.

 

 

 

 

Vi har hatt noen rolige dager, sjøl om vi hadde planer om mye; sætra, bading, maling, hagearbeid…og ingenting av dette vart.

Men vi har gjort andre ting.

I dag skulle vi ete lunsj i sentrum, vi kom tyve minutter før det stengte dit vi tenkte oss. Så vi dro et annet sted, et dystert sted uten smil med slapp mat og gammel løk.

 

En dag var vi ute å handla.

 

– Jeg syns sminke er så artig, sa hun som syntes det.

 

Hun liker å lage karakterer.

 

 

 

Her om kvelden ville hun teste ut sminka..

Jeg spurte om jeg fikk ta bilder, og det fikk jeg.

 

 

 

Jeg fikk også legge ut bildene på bloggen.

 

 

Hun ser på nettet etter inspirasjon.

 

Jeg skjønner hun syns sminke er artig.

Før bruke også jeg sminke, men mindre etter som jeg ble eldre.

Og nå, etter forskjellige reaksjoner i kroppen, har sminke vært noe jeg har latt være.

 

I morgen skal jeg sjekke noe mer av reaksjoner.

Denne kroppen…

 

 

Det har vært grå dager, men fine likevel.

Veldig fint at hun har vært hjemme.

Jeg har også skeia ut med sukker, men nå må jeg tilbake til kostholdet mitt.

 

Slutter innlegget med litt av musikken hennes.

 

 

Takk for fine dager, jenta mi.

 

 

 

 

 

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg