Høvelspon og tom tank

 

 

 

 

Jeg har landa nesten panneflatt i stolen. Forstå det den som kan, men det er sinnssvakt deilig.

 

 

 

 

Jeg leser om squash på nett, prøver å finne en oppskrift.

Må lage meg middag og mener jeg har en i kjøleskapet.

 

I kveld har jeg brukt for mye energi. Føles som en gaffel skraper i følelsene, men når jeg vet grunnen og veit det går over med hvile, er det greit.

Jeg har for mye denne uka, så slik sett vet jeg det kan bli slik -.

 

I dag var jeg på tur litt før halv ni, det samme i går.

Tror jeg kaller bilen min «milslukeren».

Det går i museum, i går var det møte på ett, i dag fikk jeg besøk av fullt av småe føtter på ‘mitt’.

I går fikk jeg med meg høvelspon, i dag tente jeg opp i ovnen.

Interessant med så småe mennesker…

Best det var kom en liten hånd og la seg i min. Noen er så tillitsfulle.

 

Etterpå, etter besøket, var det møte.

Så idag var det jobb fra halv ti til halv seks.

Da jeg skulle kjøre hjem fikk jeg en telefon om et dokument som ikke var kommet fram, så det betydde en avstikker for å ordne opp i det. Da lyste en rød lampe på bilen, den fortalte at det var tomt på tanken.

Fikk fylt drivstoff.

 

I går var jeg framom mor, tok en annen vei hjem og ferje, slik at jeg kom forbi henne. Hun ble litt resignert i stemmen da jeg sa jeg ikke kom i dag.

 

Rundt meg er det vår. Jeg tok en fotoseason i dag.

På museet.  

Her jeg bor skal det visst bli kaldere framover.

 

 

Så er dagen over, jeg valgt bare å hvile. Ingen middag, ingenting.

Bare være her i stolen, uten mer å forlange og det var godt.

 

Nå er det kveld og jeg tror natta skal få lov til å starte tidlig.

 

 

 

 

 

14 kommentarer
    1. hørtes ut som en god kvil var godt,men fin arbeidsplass da :=) squash ,del den i to på langs ,skrap ut innholde ig lag en god kjøttsaus ,vegetar så dropper du kjøttdeig og bruker linser eller bønner ,stek fyllet og tilsett innholde til squashen ,legg så fyllet i den utgravde gropen på squashen ha os på toppen og gratiner den i bakerovnen til squashen er sånn passe mør ,så er det bare å nyte

      1. Ja, det er veldig fint ute på museet, lite og sjønært.
        Takk for oppskriften, denne skal jeg prøve. Kanskje allerede i dag i og med middagen ble skippa i går 🙂
        Ha en fin dag.

      1. Tror det var det lurest. Og med musikk på øret 🙂
        I dag er det bare et møte på Teams (ellers noe skriving) og sannsynlig et møte med en nabo i kveld, som grunneiere.
        Riktig fin dag, Heidi <3

      1. Veldig godt, tror ikke jeg er så driftig – stopper å virke for fort til det. Forsøker å virke.
        Men du tror jeg er det 🙂
        Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg