Jubilanten

 

 

I dag er en stor dag. Eldstemann fyller mange runde år.

 

 

♥ GRATULERER!

 

 

 

I dag skal vi feire deg.

Vurderer litt hvor sola er. Nok på himmelen, men gjemt bak skyene.

Plana er grilling ute.

Tanken din tidligere var å ta med deg en hel gjeng med venner på rafting. Men så ombestemte du deg og feiringa blir her.

I går snakka vi til langt på natt, ett av temaene var om ord, forståelse og kunnskap.

 

Sefie

 

Det har vært litt av en reise med deg så langt.

Du er ett av de menneskene som har utdannet meg mest. Utfordret meg og revet vekk illusjoner om slikt en tror.

I din verste ungdom var jeg redd for deg, for hvordan det ville gå.

Du har sakt noe om at du er som katten, du lander på føttene.

Og virkelig, du gjør det.

Både indirekte og direkte.

Du har vokst, vokst deg inn i voksenverden som en helstøpt og reflektert ung mann.

Du er vitebegjærlig, du vil se bak frasene og fasadene.

Du tar ansvar.

Du ser menneskene.

Og du har en sterk energi.

 

Fotograf: Marina Knudsen

 

Jeg er enormt glad for at vi skal feire 30 års dagen din i dag. Vi skal kose oss, vi skal le og vi skal prate. Kanskje bade eller fiske.

Og jeg skal ut med flagget.

For i dag skal det flagges!

 

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg