Hvorfor….

Litt irriterende, må jeg si….

 

 

Når du poster et innlegg, det står det er publisert, men det syns ikke.

Innlegget vises ikke!

 

Er det noe jeg ikke har fått med meg?

Skal det være slik, litt tombola?

 

Jeg prøvede å gå inn å redigere, men like usynlig var det.

Så nå lager jeg en link til akkurat det innlegget her. Det er vel ikke så interessant, men like fullt….

 

Og hva betyr at et innlegg er “klebrig på forsiden”?

 

Håper noen kan forklare dette, er det ikke slik at alle innlegg syns…..

Fortell meg den som vet.

 

2 kommentarer
    1. Har opplevd det..og funnet ut at det ikkevises om jeg bruker ordet..Reklame ..når jeg tar det vekk kommer det på forsiden..Så hender det jeg glemmer det og gjør feilen igjen.. Du hadde ordet annonsering i innlegget..kanskje det virker på samme måte som ordet reklame…Ellers vet jeg ikke 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg