I dur og mold

 

 

 

Noen ganger må en prøve være morsom. Noen ganger greier jeg det, noen ytterst få ganger – i det virkelige liv.

 

 

 

Overskrifta her var nok mer tørr, mynta på during over molda, det vil si “plenen”, med klipperen.

Da den var tom for drivstoff prikka det så intenst i hendene etter all duringa. Så jeg gikk inn for å drikke kaldt vann og få bort prikkefølelsen i hendene.

Og ved en sjekk på Yr, som lover brukbart vær, lot jeg maskina stå igjen ute under åpen himmel. 

 

Til i dag.

Etter jobb.

 

For i dag skal jeg direkte hjem. I går fikk mor besøk og jeg fikk middag. En koselig bytteordning.

Hun fikk besøk av MEG og jeg fikk mat.

 

Enda et forsøk på morsomheter.

Blææ

 

 

 

Skal tro om det er teen jeg drikker?

Har vært ute for å hente peppermynte og så trukket te på bladene.

Spørs om det er den, teen, som tuller til både i hjernen og fingrene. Ikke noe fornuft vil komme ned på tastaturet…

 

Kanskje jeg bare skal klappe igjen maskina, komme meg på jobb og se om jeg kan gjøre mer nytte for meg der.

 

 

🙂 Skvuppeliskvappeli hei, en nydelig dag til deg!

 

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. hi hi ,du fikk no meg til å flire litt :=)og jeg kjenner att jeg er takknemlig som har en mann som står for all plenklipp ,med en sånn som han sitter på og kjører :=) men det er bedre å slå i dette tørre været vi hatt enn når det er vått da :?= peppermynte har jeg i hagen ,har tørka litt og skal tørke mer ,men du lager te på ferske blader du ?

    2. Synes det er flott at man kan være litt morsom. Jeg er ikke så flink å skrive så mye humoristisk selv, men beundrer andre som klarer det 😀
      Håper dagen din ble god, og at gressklipperen fikk kjørt seg litt i dag også 😀

      1. Jeg er nok heller ikke flink til å være morsom, men kan nok bli veldig tøysete når jeg er i det lunet. Gressklipperen fikk faktisk en hviledag i dag, og da fikk også jeg det, vet du :D. Jeg var bare helt utslått da jeg kom hjem fra jobben.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg