I kveld burde jeg

 

 

 

 

I kveld. I kveld er jeg overtrøtt. Så burde ikke skrive, burde ikke.

 

 

 

Fordi en vet ikke hva en kan komme til å skrive.

Egentlig burde jeg finne senga mi en slik kveld.

 

Men mens jeg drikker en kopp te, kan jeg skrivet et ord, to eller tre -.

Samtidig som øynene går litt slik i kryss.

 

Våkna halv seks i dag tidlig, fordi jeg skulle.

Siden har dagen gått i ett.

Nå snart skal dagen ta slutt.

Sjøl om det har vært flere ting å gjøre.

 

To dager igjen til ferie.

To dager.

Det skal plasseres mye i de dagene.

Veldig mye.

 

Nå har jeg ønsket meg litt mer tid, tid til å besøk alle jeg ønsker og kommentert.

Vet bare ikke det går.

Burde legge meg.

Burde absolutt legge meg…

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. God morgen!
      Håper du har fått en god natt`s søvn 🙂
      Det er så mye enn skulle burde….

      Lag deg en god dag og så har du snart ferie!

      1. God kveld, dagen gikk med alle sine gjøren og laden. Men nå er det ikke så mange timene til ferie :D. Håper dagen din har vært god. <3

      1. Tusen takk, dagen ble fin – rakk ikke alt jeg skulle, men fikk gjort noe jeg ikke trodde jeg rakk :). Håper du har hatt en fin dag. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg