I sort og hvitt

 

 

 

Snart senga, er tanken. Dagen var ikke av de beste. Men i morgen er nok en dag.

 

 

 

Tror jeg må…

Jeg må ta meg sjøl i nakken. For nå er det slik det ikke skal være.

Det kan egentlig være greit at det blir slik som nå, for da skjønner en.

Eller jeg skjønner.

Og det er bare jeg som MÅ forstå.

Forstå det NOK!

 

 

Det har gått lang nok tid med utsvevende liv. Trodde jeg skulle klare det for en ukes tid siden, eller noe i den dur.

Nå er det faktisk vondt å skrive på data’n.

Det er hendene som har det verst, nå er de nesten ubrukelig på grunn av vondter. Langfingeren tåler nesten ingen ting.

Tommeltotten helt nede ved leddet skjærer.

Og dette mener jeg at jeg kan for sjøl. Så min egen skyld. 

Derfor MÅ jeg…

 

 

Først har det vært ALT for mye sukker.

Det må bort.

Og så må jeg UT på tur.

Veldig enkelt.

Egentlig.

 

 

For i tillegg er jeg geleslappfisk.

Etter jobben, etter middagen i dag, sovnet jeg sittende i stolen, flere ganger.

Helt amøbe.

Greidde til slutt å komme meg i bilen, for i dag måtte jeg besøke mor.

Jeg møtte henne i gangen, hun hadde sett bilen og kom ned. Hun var så glad. Jeg hadde sagt jeg kom, men hun hadde glemt det.

Da jeg kom frøs jeg, da jeg dro var jeg våt av svette.

OK, det er varmt hos henne.

Men kroppen min er på tull.

Så, svaret gir seg sjøl.

 

Nå har jeg kokt meg en kopp renselses-te.

Og så MÅ jeg.

Jeg må bli streng mot meg sjøl, først da er jeg snill.

Eller vil jeg gå på vegger, dører, snuble og alt mulig slikt, og det har jeg IKKE tid til.

Jeg får google betennelseshemmende mat.

Wish me luck 🙂

 

 

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Så enkelt, og så vanskelig på samme tid. Ikke godt å ha så mye vondt. Maten har nok en del å si, og sikkert også andre ting tenker jeg. Vi får lage litt ingefærshot. Har kjøpt inn til det nå 😉
      Lykke til, og klem fra meg <3

      1. Det er det. Heldigvis har jeg det ikke ofte slik jeg beskrev her.
        Så artig at du også lager deg ingefærshot. Jeg drikker det hver dag. Vet ikke om det er grunnen til at jeg har holdt meg frisk i vinter.
        Takk, klem til deg <3

      1. Takk, er blitt mye bedre nå. Ja, det er sukker i det meste, men tror det hjelper om en unngår mat med sukker i det vanlige. Så kan en skeie ut av og til <3

    2. ja jeg prøver å minne deg på det innimellom ,di må ta vare på deg selv ,noe annet nytter ikke og det er du som må slite når du ikke husker på det selv ,og jeg ønsker deg virkelig lykke til ,håper det snur fort

    3. Det er så lett å vite hva man bør gjøre, men så vanskelig å gjennomføre. ♥ Det handler mye om å begynne å oppføre seg som om man mener det… Og det går greit en stund, før man lurer seg selv igjen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg