Ikke helt klar

 

 

 

 

Solstrålene skinner i dag også. Men i dag er det en helt annen dag.

 

 

 

 

Virker som vi har nye, vakre dager i vente.

Vi er framme ved siste halvdel av april.

Det betyr bare én ting, vi er straks over i mai…og da er vi i gang.

 

Men enda er det april.

 

 

I går for de siste.

Etter besøk hos mormora reiste yngste med en hatt fra barndommen.

De er så fine sammen de to, som dro.

 

 

Og min dag ligger foran meg.

Vet ikke om jeg er psykisk klar for hverdagen, men det er det nok ingen som spør om.

Sannsynlig er det flere som har kunna tenkt seg flere fridager.

Den uka her er heldigvis litt rolig, bare en avtale i dag.

 

Neste uke blir mer vill.

Setter pris på denne rolige starten.

 

 

Riktig fin tirsdag.

Er du klar for hverdagen?

 

 

 

 

 

22 kommentarer
    1. Ettersom jeg er så “heldig” å ikke jobbe lenger, så er jeg veldig klar for hverdagen ☺️ I dag blir det kjøring av søppel til Øra 😉 God tirsdag! Klem 🥰

    2. Ja, det er godt med en rolig start etter så mange gode fridager. Men blir man noen gang klar for hverdagen?
      Jo, noen gjør faktisk det. Men jeg tror de er i en særskilt gruppe.
      Selv jeg som ikke jobber sliter noen ganger med å bli klar for hverdagen. Dette fordi alt av avtaler sliter på. Denne uken er nokså rolig da. Har en sykehusavtale. Det er i grunnen mer enn nok. Og heldigvis er det helg etterpå 🙂
      Jeg håper du får begynt stille og rolig, uten alt for mye stress og kav. Og når det blir for stressete, så drøm deg litt tilbake til de gode påskedagene ♥♥
      Klem ♥

      1. He, he, nei, kanskje man aldri blir klar :). Håper du greier å holde avtalene på et passe nivå, det er så viktig, uansett jobb, ferie, , trygda. Viktig med balansen. Gårsdagen hadde preg av at jeg hadde hvilt, dermed tok jeg for mye ut, så helt kake da jeg kom hjem. Ikke lurt :D. Klem <3

    3. Så koselig bilde av de to finingene! Jeg er alltid klar for hverdagen, og for meg er de fleste dager hverdager. På planen min står det “hvile ute og inn” og “blogg” 😉 Ha en super tirsdag! ♥

      1. Ikke sant <3. Ble en serie av bilder av de to, men måtte styre meg :D. Oppfatter du er flink med vekselvirkningen mellom hvile og aktivitet. Du har gjort meg mer oppmerksom på dette. Takk, ønsker deg en nydelig onsdag. <3

        1. Jeg er kanskje flinkere i teori enn praksis mht balanse mellom hvile og aktivitet… Men ME går det ikke an å bli klok på, og jeg tåler mindre nå enn før. Fint at du har blitt oppmerksom på eget behov 😉 God onsdag til deg 🥰

          1. Ikke nok, absolutt ikke nok. Men jeg har ikke ME, er bare sliten for ofte. Har flere såkalte diagnoser der fatigue kan være resultat, så er vel det. Takk, onsdagen har bare spora av :D…og besøk om litt over en time. Så not good :/.

    4. Sola står allerede ganske høyt på himmelen, som er blå, og jeg starer opp uken med hjemmekontor. I morgen blir det bortekontor på godt og vondt. Tror nok vi er mange som kunne ha tenkt oss flere fridager, men vi får vente til mai og de vi får da. Godt å ha noe å se fram til. Ønsker deg en fin tirsdag 🥰

      1. Takk, dagen ble brukt opp :). I dag er det din tur med “borte kontor”, håper din dag blir fin. Vi har mye fint i vente framover, det er en veldig god tanke. <3

    5. Godt med en rolig start etter påskeferien.😊
      Håper dagen din har vært fin. Nyt vårkvelden!🌱

    6. Var ikke helt klar for hverdagen til morran, men – nå er jeg igang igjen! Masse å gjøre i ca 7 uker til på jobb, så….. lykke til med uka di – klem <3

    7. datteren din er vakker og hun kledde den fine hatten ,kjekt når dei unge vil bruke ting fra tidligere tider :=) må inrømme att jeg er glad jeg er hjemme når dagene er så vakre som nå :=)

      1. Takk for hyggelig kommentar. Mine er ville i bruken av gammelt, mellomste posta på Insta i går, så jeg, om bruken av gamle klær.
        Du er veldig flink til å bruke dagene ute, så du har mange fine dager foran deg. <3

    8. Vel – jeg foretrekker hverdagen, for siden jeg er ufør og ikke jobber – blir det såååå kjedelig når verden står stille der ute, hehe..
      Men skjønner di sida av saken 😉
      Flotte bilder, forresten 🤩

      1. Og jeg skjønner din…slik er det vel bra vi har litt av hvert :D. Takk, artig å få samla inn bilder. Litt slik høsting :). <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg