Ikke mer igjen

 

 

En torsdagskveld, sid i buken. Det har vært en treighet, ingen glatte skinner som fikk den i smidig fart. Straks er den over.

 

 

 

Starta med å mata surdeigsstarteren jeg er i gang med.

Den bobler fint.

Tok opp to gulrotsrundstykker fra fryseren.

Til lunsj.

Mat er viktig.

Jeg kom meg ned på jobb. Gjorde et redelig forsøk.

Likevel er haugen med ugjort stor.

Nå var denne siste natta dårlig. Føttene brant, de var urolige og stakk.

Hodet ville ikke gi meg fred.

 

Skal prøve noen få timer jobb i morgen også.

Før frisørtimen.

Mye som skal rekkes før påske. Både gjennom jobben og privat. 

 

Etter middagen, blomkålsuppe, ble det en kjøretur.

Mor og butikk.

I kveld var planen å skrive bloggeinnlegg, kommentere og svare.

Men jeg kjenner det, jeg er bare så alt for trøtt, dagen har tatt det jeg hadde å gi. 

 

God natt, sov godt og drøm det du ønsker.

 

 

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg