Jåledamer

 

 

 

Heller, det er vel ikke jåleri å ta vare på seg sjøl, og er dette å ta vare på….artig er det i alle fall. Tulle sammen foran et speil.

 

 

 

Yngste var hjemme og vi hadde bestemt for å farge brynene, jeg ville også legge en maske. Hun fant fram tinga fra baderomsskapet. Koselig å gjøre slikt i fellesskap.

 

 

Og jeg ville forevige happening’en. Yngste ser kanskje litt skeptisk ut her, men hun gikk med på det jeg var i gang med, for å legge ut på nett.

 

 

Blandingen tok hun seg av, telte dråpene og rota det sammen.

 

 

-Under bestemt konsentrasjon.

 

 

Hun var også først i ilden. 

 

 

 

Så var det min tur. Best å gjemme alt av hår, få det bort…seterjentens søndag, heller budeie-look… 

 

 

Litt etter hver ble vi fryktelig (håper vi ikke gir noen frykt) “vakre”.

 

 

Og jeg ga meg ikke med dette resultatet. Jeg ville gjøre dette enda bedre.

Hvorfor stoppe liksom… Så da var det masken sin tur.

Svart og interessant…

Kan fortelle at å ta denne masken av overhodet ikke er noe godt.

 

 

Nå ble det ikke tatt bilde etter vi var ferdige, så kan ikke vise hvordan vi ble etter alt dette.

Men tro meg, vi ble helt hindsidig vakre. Ikke sikkert det hadde fungert å legge noe slikt ut på nett.

 

 

Men jeg kan ta et annet før- og etter bilde, som var tatt før denne jobben ble satt i gang.

For jeg var nemlig hos frisøren her om dagen, og da tok jeg bildet før jeg for dit. Og så et etterpå.

 

Både klipp og striper. Men altså, dette var tatt før øyenbrynene ble mørke og tydelige.

 

 

Så slik var den historien her. Men nå er helga over og jeg skal lese litt før søvnen henter meg inn i drømmene. Og så håper jeg ingen mister nattesøvnen av en bortimot helsvart historie om det skjønne…. :).

 

 

 

6 kommentarer
      1. Artig å gjøre ting sammen, dette ritualet har jeg faktisk gjort sammen med yngste noen ganger. Og så er det viktig å tulle inn i mellom :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg