Jeg fant

 

 

 

Egentlig burde jeg noe annet, men dagen er oppbrukt. Hodet er ikke godt og øyelokkene tunge.

 

 

 

Så en liten tur framom stolen med data’n i fanget føles som en god avslutning.

Dagen har som vanlig rent avgårde. Møter på teams, samtaler, meldinger og intervju om barndom.

Ganske artig det siste.

Da en avtale nærma seg gikk veien på hjul ut i verden, men valgte en lengre vei fordi den vanlige veien bare er åpen en gang i timen.

Veiarbeid.

 

Sola skein kaldt og øverst i fjella er det hvitt som en eventyrfortelling, lengre nede har trærne et grønt skjær.

April altså, den kan narre oss.  

Og så leiter jeg.

Leiter og leiter.

For en tid tilbake kjøpte jeg meg øretelefoner, etter å ha vært uten lenge.

Det var skikkelig herlig. Livredd for å mista dem passa jeg på som en smed.

Men plutselig i all travelhet, var de borte.

Typisk dette.

Blir tilværelsen for travel blir det kaos.

Jeg har leita gjennom sekker, lommer, hjemme, borte…nope – ingen ting.

Nå nettopp ser jeg en jakke som ligger oppi den gedigne korga mi med garn og halvferdige uferdigheter, en jakke som skal henge på henger i skapet lå der helt feilplassert.

Da jeg tar den opp kjenner jeg noe i lommen…

Så der var de. Jeg fant de, så dette er jeg veldig glad for.

 

Ellers er jeg altså bort i sinnssvakt trøtt, men i kveld begynte jeg endelig-.

Tok fram ark og fargeblyanter.

Jeg har et lite oppdrag.

Nå tegner jeg fryktelig stivt av alt for lite trening.

Og det ble bare dette ene resultatet i kveld. Så da får jeg prøve noen flere skisser i morgen, ser jeg skal møte med de mye tidligere enn jeg trodde.

Men nå er dagen helt oppbrukt. Så da er det bare å skru den av. 

 

Ønsker deg en fin morgendag, en riktig god torsdag, straks helg igjen.

Greit det også.

 

 

 

6 kommentarer
      1. Takk for det :)… tror ikke regissøren var med må det jeg presenterte og jeg fant ut at det var greit. For mitt primære mål var å tegne, ikke gjøre noen form for furore 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg