Kefir og musikk

 

 

 

Når dagen tar en sving og blir litt annerledes enn hva som var tenkt, kan det også være greit.

 

 

 

 

 

Denne travle dagen krympa plutselig sammen til en vanlig torsdag.

Det var helt greit for meg.

Litt mer enn greit, faktisk.

Så ni timer har krympa til tre.

 

Derfor kunne jeg ta formiddagen med ro.

Ta meg tid til å oppdage…, fordi noe må en gjøre, at det lå våte klær i vaskemaskina…ikke slike våte som var glemt å hengt opp.

Ikke det at det har vært noe bra heller.

For jeg har tenkt at jeg ikke behøver å vaske så mye klær, prøver å samle til fulle maskiner før jeg trykker på knappen.

Så i maskina lå det håndklær som var våte og skulle vaskes…og de har ligget der noen dager.

 

Nå er det full rulle på maskina, håper håndklærne berges.

 

Hvor ble denne tida av, liksom…

Jeg våkner om morgenen og gjør øvelsene mine, men dagene kommer så tett i tett at ofte spekulerer jeg på om jeg allerede har gjord øvelsen-.

Tida, en fryktelig utro venn.

Er vel straffen med å bli voksen, godt voksen.

En har levd så mange år, så mange måneder, uker og dager, at til sammenligning blir det en har med å gjør nå, så kort.

 

Ingen tanker det er behov å dvele ved.

Om dagen har jeg en veldig lyst på kefir, litt slik avhengighet, vil ha, vil ha

Så jeg spiser en del kavring med kefir.

 

 

Og kefir har nok en del av slikt vi har bruk for, men karbohydratene i kavringen vet jeg ikke…

Men enn så lenge, sjøl om det sikkert har vært bedre med et glass.

Får ta meg en prat med meg sjøl om dette.

 

Så er det meg og musikken…jeg har funnet ny musikk.

Avslutningsvis deler jeg strupesang og en ny artis jeg har funnet.

Takket vare tikk og takk og tok…

 

 

 

Sola som sto opp sammen med meg i dag morges, har lagt seg under dyner av skyer.

Dagen er godt i gang.

Ny dag uten bremser.

Så må bare nyte dagen og si hoiiiii til farten.

 

 

Snart er det  igjen helg.

 

 

 

 

 

 

16 kommentarer
    1. Kefir er godt!

      Dagene flyr og jeg rekker heller ikke alt jeg skal gjøre… slurver med trening… men går tur da 😀

      God fredag til deg 🙂 klem

      1. Tror kroppen min har behov for kefir, så rart det enn kan høres :D. Ja, du er superflink til å komme deg ut på tur. Takk, riktig fin fredag til deg også. 🙂 Klem

    2. Heisann og hoppsann, nå er det fredag. Kefir er ikke helt min greie, men det er sikkert sundt!!!! Jeg spiser en del yoghurt og det er jo surt det også. Musikken din var spennende. Håper du får en vakker helg med masse ny inspirasjon i høsten. Klemsiklem 🙂

      1. Tror det er bakterier i kefir som er godt for tarmen, slik jeg har forstått det :). Liker så godt slik strupesang. Tusen takk, det samme til deg også. Klem 🙂

    3. Deilig når dagene ikke blir så hektiske 😊 Kefir/surmelk med kavring spiste jeg mye før, men nå er det jammen lenge siden sist. Ja tenkt da vi var barn, da var dagene for ikke snakke om ferien lange. De føltes som en evighet, enda vi gjorde masse hver eneste dag. Nå bare raser dagene og ukene forbi, og i morgen blar vi om kalender til en ny måned igjen. Ønsker deg en fin fredda, klem 🤗

      1. Av og til er det godt er det godt med slikt en vanligvis ikke spiser :). Ja, barndommen var lang og i morgen er det oktober. Vi får bare prøve å henge med å nyte dagene det beste vi kan :). Takk, riktig fin fredag til deg også. Klem 🙂

    4. Livet går som et lokomotiv. Og tida e både lang og kort. Og for en røff musikk! Det va fint å start lørdagen med😄 God helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg